فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف در شفت به دلیل‌ عدم رعایت شئونات اسلامی

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شفت اظهار داشت: ۱۴ واحد صنفی متخلف به دلیل‌ عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شفت گفت: ۱۴ واحد صنفی متخلف به دلیل‌ عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ مجید تقی‌زاده به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه در یک ماه گذشته از ۱۹۴ واحد صنفی در شهرستان شفت بازدید به عمل آمد، افزود: در این رابطه برای ۳۳ واحد صنفی تذکر ابلاغ، از ۱۷ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۲۲ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۱۴ واحد صنفی متخلف به دلیل‌عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات صنفی پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share