فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

برق گرفتگی حین سرقت کابل برق در شفت، جان سارق را گرفت!

سرهنگ مجید تقی‎زاده، فرمانده انتظامی شهرستان شفت اظهار داشت: سارق کابل برق حین سرقت دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان شفت گفت: سارق کابل برق حین سرقت دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ مجید تقی‎زاده اظهار داشت: طی اعلام مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برق گرفتگی در سطح شهرستان شفت، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه شلماء و عوامل آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: با حضور ماموران و نیروهای امدادی در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد فردی ۲۷ ساله دارای سابقه قضایی برای سرقت کابل به بالای تیر برق رفته بود که در حین سرقت دچار برق گرفتگی شد و با سقوط از ارتفاع، جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه آلات و ادوات جرم از قبیل قیچی و مقدار ۷۰ متر کابل برق بریده شده سرقتی در کنار فرد فوت شده کشف شد، افزود: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه و مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share