فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

احضار ۹ نفر اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در شفت | از آنها تعهد اخذ شد

سرهنگ مجید تقی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان شفت اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با اراذل و اوباش، ۹ نفر از این افراد به پلیس امنیت احضار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان شفت گفت: در راستای طرح مقابله با اراذل و اوباش، ۹ نفر از این افراد به پلیس امنیت احضار شدند.

سرهنگ مجید تقی‌زاده ضمن هشدار به اخلالگران نظم و امنیت جامعه، اظهار داشت: پلیس هرگز اجازه قدرت‌نمایی و جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش احساس آرامش در شهرستان شفت، طرح یک روزه کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت تصریح کرد: در این طرح، ۹ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار به پلیس امنیت احضار و از آن‌ها در خصوص‌ عدم ارتکاب اعمال مجرمانه، مخل امنیت و آرامش و هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

Share