پس انتشار کلیپ در فضای مجازی صورت گرفت؛

توضیحات پلیس در خصوص ضرب و شتم کارمند بانک شفت | اختلافات مالی و شخصی علت درگیری

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شفت» گفت: برابر تحقیقات صورت گرفته، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شفت در تشریح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شفت» گفت: برابر تحقیقات صورت گرفته، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در ۲۱ آذرماه سالجاری در خیابان ۱۷ شهریور شهرستان شفت، ماموران انتظامی با حضور به موقع در محل نسبت به بررسی موضوع و شناسایی عاملان این درگیری اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه هر سه ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابرهماهنگی قضایی احضار شدند، بیان داشت: پرونده پس از اظهارات متهمان در بررسی‌های همه جانبه تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه تایید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رای صادره از سوی مرجع قضایی است، اظهار داشت: برابر تحقیقات صورت گرفته، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان فاقد هرگونه سابقه کیفری هستند، بیان داشت: پرونده با پیگیری پلیس در کمترین زمان ممکن در روزجاری تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی صورت می‌پذیرد، افزود: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

Share