رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

سرقت طلا به بهانه ازدواج؛ سارق ۵۶ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری سارق و مالخران طلاجات دو زن در شهرستان‌های رشت و صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های مجموعه انتظامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است، اظهار کرد: توجه به هشدارهای انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت موثر است.

وی در ادامه گفت: طی چند روز اخیر در پی اعلام شکایت دو زن مبنی بر سرقت طلاجات آن‌ها به بهانه ازدواج توسط یک نفر در شهرستان رشت و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی استان با توجه به تحقیقات صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، هویت سارق را شناسایی کردند، افزود: پلیس پس از هماهنگی قضائی، این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان رشت دستگیر و یک رشته گردنبند سرقتی را از وی کشف کرد.

حدادی از اعتراف سارق ۵۶ساله به سرقت دو حلقه النگو، سه حلقه انگشتر و دو رشته گردنبند و معرفی چهار مالخر این پرونده خبر داد و عنوان کرد: مالخران در شهرستان‌های صومعه‌سرا و رشت دستگیر و تحقیقات برای کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد.

وی یادآور شد: سارق به همراه مالخران ۴۰.۵۵، ۶۲ و ۶۵ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share