فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

شناسایی و دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلا فروشی تالش در تهران

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۳ متهم سرقت نافرجام طلافروشی این شهرستان در تهران خبر داد و گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی توانستند سارقان ۱۷.۱۹ و ۳۰ساله را در عملیات‌های جداگانه در استان تهران شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در شهرستان تالش در ۲۳ آذر امسال، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه وقوع جرم و استفاده از روش‌های علمی موفق شدند هویت و مخفیگاه سارقان را کشف کنند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی توانستند سارقان ۱۷.۱۹ و ۳۰ساله را در عملیات‌های جداگانه در استان تهران شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ و یک تیغه سلاح سرد از سارقان خبر داد و گفت: سارقان روز قبل از سرقت طلافروشی، با زورگیری یک دستگاه خودروی پژو پارس را سرقت و روز بعد با پوشاندن چهره خود و با سلاح گرم برای سرقت به مغازه طلا فروشی در شهرستان تالش وارد شدند که پس از به صدا درآمدن آژیر مغازه توسط صاحب طلافروشی و شلیک به سمت ویترین این واحد صنفی، از محل متواری شدند.

Share