رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۲ سارق سیم برق هوایی در رشت | متهمان ۳۰ ساله در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ سارق سیم برق هوایی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ سارق سیم برق هوایی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ علیرضا حدادی با اعلام اینکه پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت سیم برق هوایی از شبکه توزیع طی هفته‌های اخیر در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: با بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی از سوی کارآگاهان، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه با توجه به مدارکی که در روند رسیدگی به پرونده‌ها به دست آمد، مشخص شد این سرقت‌ها توسط ۲ نفر صورت گرفته تصریح کرد: پس از معلوم شدن مشخصات ظاهری متهمان با اشرافیت اطلاعاتی پلیس این افراد شناسایی شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضائی در شهر رشت خبر داد و اذعان داشت: متهمان ۳۰ ساله در تحقیقات به عمل آمده به ۴ فقره سرقت سیم برق هوایی اعتراف و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

Share