فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

سارقان انباری منازل در رشت دستگیر شدند

سرهنگ شعبانی از دستگیری دو نفر سارق انباری منازل و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۲۲ سبزه میدان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بازبینی از دوربین های مدار بسته محل های وقوع سرقت یک دستگاه پیکان وانت مورد استفاده در سرقت را شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو نفر سارق انباری منازل و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی افزایش سرقت از انباری منازل شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ سبزه میدان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بازبینی از دوربین های مدار بسته محل های وقوع سرقت یک دستگاه پیکان وانت مورد استفاده در سرقت را شناسایی کردند.

سرهنگ شعبانی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس با حضور نامحسوس در مناطق آلوده و جرم‌خیز، خودروی پیکان وانت را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در خاتمه با اشاره به این که متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۷ فقره سرقت از انباری منازل در سطح شهر رشت اعتراف کردند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

Share