رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری باند سارقان منازل با ۴۲ فقره سرقت در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی از دستگیری اعضا و متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای منازل با ۴۲ فقره سرقت در رشت خبر داد و افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ۶ سارق طی عملیاتی در مخفیگاهشان واقع در شهرستان انزلی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضا و متلاشی شدن باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای منازل با ۴۲ فقره سرقت در رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه تکراری در رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ماموران با تعقیب سرنخ‌ها و انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک باند ۶ نفره سارقان غیربومی شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، ۶ سارق طی عملیاتی در مخفیگاهشان واقع در شهرستان انزلی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان که ۴ مرد و ۲ زن بودند، اظهار داشت: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۴۲ فقره سرقت منزل با همدستی یک مالخر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی با تاکید بر معرفی سارقان به مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

Share