سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد؛

از سهم ناچیز ارزش افزوده پرداختی تا درخواست مالکیت تالاب عینک | ادامه پروژه کاور لندفیل سراوان

یزدانی با بیان این مطلب که سهم شهرداری رشت از ارزش افزوده بسیار کمتر از میزان واقعی است، گفت: آخرین ارزش افزوده پرداختی به شهرداری رشت ۳۴ میلیارد تومان بوده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یوسف یزدانی در نشست مشترک نمایندگان با اعضای شورای شهر رشت گفت: کاور لندفیل سراوان از اوایل آذر ماه شروع شده است و ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آذر ماه سال آینده این پوشش باید تکمیل و تمام شود.

سرپرست شهرداری رشت در جلسه شورا افزود: برای افزایش توان پردازش در کارخانه کود آلی مجوز قانونی استفاده از نیروهای افغانستانی را دریافت کردیم.

یزدانی ادامه داد: برای رینگ ۹۰ متری بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این میزان هزینه، اعتبارات ملی را می‌طلبد.

وی افزود: برای تالاب عینک مذاکراتی را با آب منطقه ای، آبفا و محیط زیست داشتیم که برای حل شدن مشکل آن از نمایندگان میخواهیم حمایت کنند تا این تالاب را به شهرداری واگذار کنند تا بحث سرمایه‌گذاری آن صورت بگیرد.

یزدانی با بیان این مطلب که سهم شهرداری رشت از ارزش افزوده بسیار کمتر از میزان واقعی است، گفت: شهر رشت ۷۰۰ هزار جمعیت ثابت و بیش از یک میلیون نفر جمعیت شناور دارد و در سال پذیرای ۵۰ میلیون گردشگر است در حالی که ارزش افزوده ۷۰۰هزار نفر را دریافت میکنیم ولی به ۵۰ میلیون نفر خدمات می‌دهیم.
وی در پایان گفت: آخرین ارزش افزوده دریافتی ۳۴ میلیارد تومان بوده است در حالی که شهرداری بندرعباس با جمعیت ۵۰۰ هزار نفری در سال ارزش افزوده ای برابر با ۴۵۰ میلیارد تومان دریافت میکند.

Share