رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

توقیف خودرو حامل ۵۶ کیلو تریاک | قاچاقچی ۴۳ ساله دستگیر شد

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۵۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو ۲۰۶ در شهرستان رامسر استان مازندران کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۵۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو ۲۰۶ در شهرستان رامسر استان مازندران کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با تحمل خسارات مالی و جانی، بیشترین میزان مواد مخدر غیرقانونی را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده و بخشی از جامعه جهانی رو از ابتلا به اعتیاد محفوظ داشته است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه با اقدامات همه جانبه خودرو پژو ۲۰۶ متهم حین جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر در شهر رامسر شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی با پلیس استان مازندران این وسیله نقلیه متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف ۵۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۴۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ احمدپور در پایان بیان داشت: پلیس در راستای خدمتگذاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

Share