یادواره شهدای روستای غلام محله برگزار شد

ایران خاک نامداران است و چشمان توطئه را کور می کند

رضایی پور با اشاره به تلاش دشمن برای تجزیه کشور در وقایع اخیر بیان کرد: ایران خاک نامداران است و چشمان توطئه را کور می کند، شاگردان مکتب سلیمانی پنجه در پنجه دشمنان این کشور انداخته و اجازه دخالت بیگانه را هیچ گاه به آنها نخواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یادواره شهدای روستای غلام محله شهرستان مرزی بندر آستارا به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) این روستا با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

فرماندار بندر آستارا در این یادواره با اشاره به راز ماندگاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مبارزه با توطئه استکبار و نماد مقاومت منطقه از حاج قاسم یک شخصیت ماندگار ساخت و امروز هیچکس ظرفیت خاموش کردن چراغ مکتب حاج قاسم را ندارد.

عنایت رضایی‌پور با اشاره به لزوم توجه به کرامات شخصیت حاج قاسم بیان کرد: حضور استکبار در خاورمیانه و برنامه ریزی برای استعمار بیشتر در کشورهای منطقه، نشان از خوی غارتگری و ذات پلید آنها است و حاج قاسم در مقابل تمام این هجمه ها با قدرت ایستادگی کرد.

رضایی پور خدمات حاج قاسم را علاوه بر خارج از گشور، در داخل نیز پر شمار دانست و تصریح کرد: ماموریت سپاه قدس فقط در بیرون مرزها نیست و فعالیت های جهادی حاج قاسم در اقصی نقاط کشور در مواقع بحرانی گواه این قضیه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تجزیه کشور در وقایع اخیر بیان کرد: ایران خاک نامداران است و چشمان توطئه را کور می کند، شاگردان مکتب سلیمانی پنجه در پنجه دشمنان این کشور انداخته و اجازه دخالت بیگانه را هیچ گاه به آنها نخواهند داد.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به ابراز نا امیدی آمریکا به نتیجه نگرفتن از هزینه های کلان در عراق و سوریه تصریح کرد: خوش به حال کسانی که عرض زندگی‌شان از طول آن مفید تر و پربارتر باشد و مکتب حاج قاسم نیز در این مسیر گام بر می دارد.

وی با تاکید بر اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژگی‌های خاص و ارزشمندی داشت که پیروی و تعهد داشتن به ولایت فقیه به عنوان خط قرمز ایشان، از بارزترین آنها بود، افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی که نشات گرفته از اسلام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب است باید در جامعه ترویج، تبلیغ و نهادینه شود.

وی با اشاره به راز محبوبیت شهید سلیمانی، تصریح کرد: اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی سبب شد در طول عمرش محبوب تمامی اقشار مردم باشد و همچنین خلوص نیت او سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

مداحی و عزاداری در عزای حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلگون کفن وطن توسط مداح اهل بیت محمد دارایی از دیگر بخش های این یادواره بود.

Share