یونیت دندانپزشکی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد ؟

یونیت دندانپزشکی، مرکز اصلی و مهم تمامی عمل های دندانپزشکی شما بوده و می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار دندانپزشکی شما شود. یونیت پارس طب، با بسیاری از فناوری‌ های داخلی عرضه می‌ شوند و می‌ توانند بر کارایی شما و راحتی بیمارانتان تاثیر بسزایی بگذارند.

یونیت دندانپزشکی، مرکز اصلی و مهم تمامی عمل های دندانپزشکی شما بوده و می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار دندانپزشکی شما شود. یونیت پارس طب ، با بسیاری از فناوری‌ های داخلی عرضه می‌ شوند و می‌ توانند بر کارایی شما و راحتی بیمارانتان تاثیر بسزایی بگذارند. هنگامی که کسب و کار دندانپزشکی خود را شروع می کنید، در نظر گرفتن برخی از این عوامل مهم در هنگام انتخاب صندلی مناسب، می تواند ارگونومی شما را افزایش داده و منجر به یک حرفه دندانپزشکی موفق شود. راحتی طراحی یونیت زیگر ، تاثیر زیادی بر راحتی بیمار و همچنین بهره وری شما دارد. صندلی دندانپزشکی باید حالت ایستادن خوبی داشته باشد تا کارآمد باشد. یکی از مهمترین تجهیزاتی که در تمامی مطب های دندانپزشکی وجود دارد، اتوکلاو می باشد. بدون استفاده از اتوکلاو ، از هیچ یک از ابزارآلات خود نمی توانید بیش از دو بار بهره ببرید. برای خرید اتوکلاو ارزان و با کیفیت، توصیه می کنیم که به وب سایت dentyshine.com مراجعه نمومده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

خرید بهترین تجهیزات دندانپزشکی کارکرده

سنسور از وی‌ جی، همچنین انعطاف پذیری ذخیره تصاویر و تغییر اندازه یا کنتراست آنها را برای مشاهده بهتر فراهم می کند. با خرید با کیفیت ترین یونیت های کارکرده و سنسور های ار وی جی با کیفیت، می توانید حرفه و کار خود را به طور حرفه آغاز نمایید. به طور خلاصه ، RVG در دندانپزشکی به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه فرآیند های خود را به بهترین نحو انجام دهید. استفاده از این سنسور، به پزشک کمک می کند تا نتایج آنی را دریافت کند و زمان انتظار بیماران را کاهش دهد. بیش از ۳۰ سال است که از تکنیک های رادیوگرافی رونتگن به طور گسترده در دندانپزشکی یا علوم دندانپزشکی استفاده می شود. رونتگن ، اولین عکس اشعه ایکس دندان را از خود گرفت و خود را در معرض تشعشعات قرار داد. امروزه با استفاده از مطالعات به دست آمده ، برترین تجهیزات عکس برداری از دندان به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال بهترین سنسور ار وی جی (RVG) برای دندانپزشکی خود می گردید ، به وب سایت dentyshine.com مراجعه نمایید.

انواع چرخه های استریلیزاسیون

سه نوع چرخه استریلیزاسیون با بخار وجود دارد که توسط انجمن پیشرفت ابزار پزشکی (AAMI) به رسمیت شناخته شده است. این روشها ، پالس فشار گرانش ، پیش خلاء و بخار (SFPP) هستند. این چرخه ها در نحوه حذف هوا از بار در طول تهویه مطبوع متفاوت هستند و ممکن است بسته به نوع بار پردازش شده زمان های نوردهی متفاوتی داشته باشند. هر دو Prevacuum و SFPP ، توسط AAMI به عنوان چرخه های حذف دینامیک هوا طبقه بندی می شوند. در این مقاله ، چندین مزیت مهم برای ارتقاء سیستم کنترل اتوکلاو وجود را برای شما عزیزان آورده ایم. با ارتقاء به سیستم کنترل اتوکلاو مدرن تر (مانند کنترل کننده مبتنی بر PLC) ، آزمایشگاه ها می توانند بهره وری را با جهش و مرز افزایش دهند. تمام چرخه‌ های استریلیزاسیون بخار معتبر ، زمانی که طبق دستورالعمل‌های سازنده استفاده می‌ شوند ، استریل‌ سازی مؤثری را ارائه می‌ کنند ؛ اما چرخه‌ های حذف هوای دینامیکی ترجیح داده می‌ شوند زیرا نسبت به چرخه‌ های گرانشی در حذف هوا از بار کارآمدتر هستند.

چرخه های استریلیزاسیون اتوکلاو با بخار

آناتومی یک چرخه استریلیزاسیون با بخار چرخه های استریلیزاسیون با بخار را می توان به سه مرحله مجزا تقسیم کرد. تهویه ، قرار گرفتن در معرض و خشک کردن. در طول تهویه هوا ، هوا از بار خارج می شود و اقلام موجود در بار تا دمای مورد نظر برای استریل شدن گرم می شوند. تهویه مطبوع مهم است ، زیرا اگر هوا در بار وجود داشته باشد ممکن است از تماس ماده ضدعفونی کننده با وسایل بار جلوگیری کرده و منجر به شکست استریلیزاسیون شود. در طول قرار گرفتن در معرض ، فشار در یک دمای خاص برای مدت زمانی مشخص نگه داشته می شود که عقیم سازی موثری را فراهم می کند. پس از قرار گرفتن در معرض ، بخار از محفظه خارج شده و خشک می شود تا از آلودگی مجدد ابزارها از طریق فتیله شدن میکروارگانیسم ها از طریق یک پوشش مرطوب جلوگیری شود. برای خرید و تهیه اتوکلاو ارزان ، می توانید به وب سایت dentyshine.com مراجعه نمایید.

انتخاب ابزار های دندانپزشکی ارگونومیک

انتخاب ابزار های دندانپزشکی ارگونومیک ، می تواند تفاوت زیادی از نظر مشکلات و اختلالات هنگام انجام کارهای دندانپزشکی ایجاد کند. به هیچ وجه بی اهمیت نیست که قطر دسته ابزار دستی یا جنس سطح دستگیره چقدر است. طراحی، وزن و احساس ابزار برای دندانپزشک از نظر عملکرد و بهره وری بسیار مهم است. گرفتن طبیعی و بدون لغزش ابزار و جلوگیری از خمیدگی بیش از حد ستون فقرات در هنگام کار با یونیت های پارس طب و زیگر ، منجر به کاهش یا از بین بردن قابل توجه خستگی دست، درد انگشت و دست و همچنین پیشگیری از CTS (تونل کارپال) می شود. مواد و تجهیزات با کیفیت، همچنین ارتعاشات اولتراسونیک را کاهش داده و دست ها را گرم نگه می دارد. توصیه می کنیم که با خرید و تهیه بهترین یونیت های موجود در بازار ، به حفظ سلامتی و آرامش خود کمک نمایید. این تجهیزات ، نه تنها به آرامش کاری شما کمک می کند، بلکه موجب رضایت و خشنودی مستریان شما نیز خواهد شد.

Share