خرید شماره مجازی اینستاگرام با چند کلیک!

در حال حاضر افراد زیادی هستند که به ساختن شماره مجازی برای کسب و کار و ارتباطات خود نیاز دارند و برنامه های مختلفی وجود دارد که امکان ساختن این شماره را به صورت کاملاً رایگان برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اگر به دنبال خرید شماره مجازی اینستاگرام هستید این مطلب مخصوص شماست، ابتدا توضیح داده ایم که شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد سپس درباره اینستاگرام و حتی شیوه خرید فالوور اینستاگرام توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

خرید شماره مجازی اینستاگرام

به گزارش سایت هایپرفالو: شماره مجازی یکی از امکاناتی است که با استفاده از آن می توان بدون داشتن سیم کارت، از شماره تلفن همراه یک کشور دیگر، بهره مند شوید. این شماره تلفن، بسته به نوع سرویسی که از ان استفاده می کنید، ممکن است دارای امکانات متفاوتی از جمله توانایی ارسال و دریافت پیامک، توانایی برقراری تماس، دریافت تماس و غیره باشد. به هر حال اگر شما دارای یک شماره مجازی باشید، می توانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت، از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور دیگر استفاده نمایید. در این مطلب قصد داریم ضمن تعریف و بررسی کاربردهای شماره مجازی ، روش هایی را برای ساخت شماره مجازی ارائه دهیم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی یک شماره مجازی مخصوص به خود تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.

در حال حاضر افراد زیادی هستند که به ساختن شماره مجازی برای کسب و کار و ارتباطات خود نیاز دارند و برنامه های مختلفی وجود دارد که امکان ساختن این شماره را به صورت کاملاً رایگان برای آن‌ها فراهم می‌کند. فرض کنید که می‌خواهید با یک شرکت یا مشتریان خودتان در کانادا در ارتباط باشید و اگر یک شماره مربوط به کانادا داشته خیلی خوشحال می‌شوید؛ چون مشتریان خیلی راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند و هم می‌توانید خیلی راحت با آن‌ها ارتباط بگیرید. بنابراین ساختن یک شماره مجازی می‌تواند کسب و کار شما را نسبت به رقبایتان در جایگاه بهتر و بالاتری قرار دهد و در صورتی که چنین شماره‌ای نسازید، مطمئن باشید که فرصت‌های زیادی برای درآمدزایی از دست خواهد رفت.

در اصل این شماره‌ها برای صاحبان مشاغل کوچک عالی هستند. علاوه بر اینها، دقت کنید که شماره مجازی ارتباطی با شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه شما نداشته و مفهومی تحت عنوان ساخت شماره مجازی ایرانسل یا همراه اول، کاملا بی‌معنی است. کارآفرینان، انعطاف پذیری در نحوه ارتباطات را بیش از همکارانشان که در یک شرکت بزرگ کار می‌کنند ارزشمند می‌دانند. آن‌ها همیشه در حرکت هستند؛ پس نیاز است که بتوانند از هر مکانی کار کنند. به همین دلیل است که ساخت شماره مجازی برای مشاغل کوچک بسیار ارزشمند است. حالا که متوجه شدیم شماره مجازی چیست در ادامه کاربرد شماره مجازی، خطرات شماره مجازی، برنامه ساخت شماره مجازی رایگان و نکاتی دیگر را توضیح می‌دهیم. در گذشته برای اینکه بتوانید تماس‌های کاری خود را برقرار کنید، می‌بایست حتما در دفتر خود حضور داشته یا از تلفن شخصی خود استفاده می‌کردید و شماره تلفن شخصی خود را به مشتریان می‌دادید.

مزایای ساخت شماره مجازی

خرید شماره مجازی

ساختن شماره مجازی مزایای متعددی دارد که در این بخش از مقاله می‌خواهیم چند مورد از مهم‌ترین مزایای این کار را بیان کنیم. همین مزایا باعث شده است که شرکت‌ها، افراد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ به این نتیجه برسند که باید از این شماره استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند تا از این راه بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند و خاطرشان آسوده باشد که با ساخت شماره مجازی می‌توانند اعتماد مشتریان را خیلی راحت‌تر جلب کنند.

  1. با شماره مجازی، تلفن ثابتی دارید که همه جا همراه شماست

یکی از مهم‌ترین مزایای ساخت شماره مجازی این است که یک شماره ثابت از یک کشور دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. درست است که این شماره ثابت است ولی از آن‌جا که با اپلیکیشن ساخته می‌شود و مبتنی بر اینترنت است، می‌توانید همه جا به آن دسترسی داشته باشید. یعنی اگر کسی با شماره مجازی شما تماس گرفت، می‌توانید با گوشی هوشمند خود به او پاسخ دهید. البته امکان دریافت و ارسال پیامک با استفاده از آن شماره مجازی وجود دارد.

  1. شماره مجازی، اعتبار کسب و کار شما را چند برابر می‌کند

یکی از مهم‌ترین دغدغه صاحبان کسب و کار این است که بتوانند به کمترین هزینه اعتبار کسب و کار خودشان را افزایش دهند. مشتریان معمولاً کسب و کارهای بین‌المللی را بیشتر قبول دارند و راحت‌تر به آن‌‎ها اعتماد می‌کنند. شما می‌تواند بدون هزینه و به صورت کاملاً رایگان، یک شماره مجازی بسازید و آن شماره را روی بسته‌بندی محصولات و سایر فضاها قرار دهید و از این طریق کسب و کار خودتان را به عنوان یک کسب و کار بین‌المللی به مشتریان معرفی کنید و کاری کنید که راحت‌تر به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند.  یکی دیگر از مزایای ساخت شماره مجازی برای کسب و کارها این است که اعتبار آن‌ها را افزایش می‌دهد. وقتی شما یک شماره مجازی از هر کشور داشته باشید و آن شماره را به مخاطبان خود در آن کشور بدهید، در واقع دارید اعتبار کسب و کار خودتان را بالا می‌برید.

  1. هزینه ارتباط با شماره مجازی خیلی مناسب و مقرون به صرفه است

وقتی شخصی از شماره مجازی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود در یک کشور خارجی استفاده می‌کند، هزینه او در مقایسه با شخصی که از خط تلفن ثابت (تلفن‌های رایج) برای ارتباط با یک کشور خارجی استفاده می‌کند، خیلی پایین‌تر و مناسب‌تر است؛ زیرا در هنگام استفاده از شماره مجازی دارید از اینترنت برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید. درست است که شماره مجازی، یک شماره غیرواقعی و غیررسمی است و هیچ جا رسماً این شماره به نام شما ثبت نشده ولی در حال شماره‌ای است که یک شخص در یک کشور خارجی می‌تواند خیلی راحت و با کمترین هزینه با آن تماس بگیرد و نیاز خودش را برطرف کند.

  1. برای شماره‌های مجازی، امنیت و حریم خصوصی به صورت کامل رعایت می‌شود

آخرین مزیتی که در این بخش از مقاله می‌توانیم برای شماره مجازی بیان کنیم این است که تمام ملاحظات حریم خصوصی و امنیت برای شماره‌‎های مجازی در نظر گرفته شده است. درست است که دارید این شماره‌ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار می‌‎گیرید ولی به هیچ عنوان قرار نیست که امنیت و حریم خصوصی شما خدشه‌دار شود و یا اینکه یک هکر بتواند هر کار که تمایل داشت انجام دهد. تا به اینجای کار مزایا و شیوه ساخت شماره مجازی را بیان کردیم.

اینستاگرام چیست؟ چرا شماه مجازی اینستاگرام؟

در پاسخ به سوال اینستاگرام چیست باید بگوئیم اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی است که در ایران، برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و… به‌طور مطلق و علنی فیلتر نیست و براساس آمار نصبش در فروشگاه‌های نرم‌افزاری ایرانی اندرویدی و آی‌.او.اسی، محبوب‌ترین شبکۀ اجتماعی در این کشور محسوب می‌شود. به‌خاطر محبوبیت زیاد اینستاگرام در ایران، بسیاری از سایت‌ها درخصوص هر‌یک از ویژگی‌های این شبکۀ اجتماعی ده‌ها مقاله نوشته و منتشر کرده‌اند. در این نوشته قصد داریم به نکات زیرپوستی اینستاگرام و آموزش اینستاگرام برای کاربران فارسی‌زبان اشاره کنیم.

اینستاگرام، شبکه اجتماعی جادویی این روزهای دنیا، سرزمین عجایبی که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. بسته به این‌که به چه چیزهایی علاقه دارید یا حتی قصد کار و فروش دارید، می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید و علاقمندی‌ها‌یتان را دنبال کنید. در متن زیر با کاربردها‌، اصطلاحات و تاریخچه اینستاگرام آشنا می‌شوید. اینستاگرام در به روز رسانی های اخیر خود از قابلیت بسیار مهم IGTV نیز رونمایی کرده است. شما می‌توانید با مطالعه مقاله”همه چیز در مورد IGTV اینستاگرام” به طور کامل با این قابلیت شگفت انگیز آشنا شوید.

فالوور (follower) چیست؟

follower در لغت به معنای دنبال کننده یا تعقیب کننده است. هنگامی که شما پیج کسی را دنبال یا فالو می‌کنید، شما به فالوورهای آن پیج اضافه می‌شوید. در مقابل تمام کسانی که پیج شما را فالو (دنبال) می‌کنند نیز به فالوورهای پیج شما می‌پیوندد و از آن پس محتوای ارسال شده اعم از پست ها و استوری های شما را در صفحه home خود مشاهده خواهد کرد. یعنی فالوورها پست های شما را می بینند.

خوب آیا اینستاگرام واقعا مهم است؟ بله- اگر شما از اینستاگرام به درستی استفاده کنید به موفقیت در تجارت شما کمک میشود.و میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به تجارت خود سوق دهید و شهرت شرکت خود را میان در میان مشتریان افزایش دهید. خرید پیج اینستاگرام میتواند یکی از روش های موثر در بازاریابی کسب و کار شما باشد و خیلی از تجارت ها موفقیت های بسیاری را از اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنند. شما نیز میتوانید افزایش و رشد چشم گیری از طریق شبکه اجتماعی دریافت کنید.

چرا فالوور اینستاگرام بخریم؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام تضمینی فواید بسیار زیادی برای پیج شما دارد که در این قسمت به چند موارد از آن اشاره می کنیم، اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید حتما ویدیویی که قرار داده ایم را کامل ببینید. اما درکل شما با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار پیج خود را بالاتر می برید، اگر می خواهید از شما بهتر خرید کنند یا مخاطبان جدید بیشتری پیج شما را دنبال کنند، قطعا تعداد فالوور بالا اهمیت زیادی دارد زیرا مخاطب با اطمینان و خونسردی بیشتری پیج شما را فالو می کند یا اگر پیج فروشگاهی دارید از شما خیلی راحت تر خرید می کنند البته این بستگی به نوع فالوور های شما هم دارد که در همین صفحه درباره این موضوع هم صحبت خواهیم کرد.

منبعMaxNumber.ir

Share