با حضور فرماندار آستارا؛

نظارت میدانی بر بازار شب یلدا در آستارا

فرماندار آستارا افزایش نظارت ها و تشدید بازرسی ها بر اقلام پرمصرف در آستانه شب یلدا در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در حاشیه گشت مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: بازرسی ها بر قیمت فروش اقلام پرمصرف شب یلدا تشدید یافته است.

رضایی پور افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای عمومی جهت خرید اقلام کالاهای پرمصرف؛ طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۴ آذر ماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در آستارا به تشکیل ۱۰ اکیپ بازرسی در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: در این گروه های بازرسی علاوه بر بازرسان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان سایر ارگان های مرتبط از جمله بسیج اصناف، دایره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی حضور پررنگ در سطح عرضه دارند.

وی با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تشریح کرد: اولویت نظارت ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرستان مبنی بر رعایت ضرایب سود مجاز و نصب قیمت کالا در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت در کوتاهترین زمان ممکن در الویت قرار دارد تا از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری به عمل آید.

Share