مدیرکل بنیاد مسکن گیلان؛

در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن حمایت و تقویت می‌شود

دائمی گفت: به منظور خدمت رسانی به موقع در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه و ایفای نقش برجسته و چشمگیر در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان، امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن حمایت و تقویت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه معاونین و روسای ستادی با حضور در امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی با رانندگان و کارکنان ستادی این امور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس حامد دائمی گفت: امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بهره گیری از دهها ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین بعنوان یکی از واحدهای اجرایی و پشتیبانی، ضمن مشارکت درآماده سازی محل و مراحل اجرای پروژه های متعدد عمرانی در روستاها و شهرها، بازسازی مناطق آسیب دیده ار سوانح طبیعی، جابجایی روستاهای در معرض خطرات طبیعی، خدمات فنی و مهندسی ارایه می نماید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازوی توانمند در اجرای با کیفیت و سریع پروژه های عمرانی است.
دائمی افزود: پرسنل زحمتکش این امور در پروژه های عمرانی ملی و استانی در مناطق محروم روستایی و شهری، بازسازی مناطق سانحه دیده درسطح کشور با عملیات آواربرداری، خاکبرداری، خاکریزی، حمل مصالح، محوطه سازی، مسیرگشایی، لایروبی مسیل رودخانه ها، اجرای سیل بند و…، همواره مشارکت گسترده و موفقیت آمیزی داشته و توانایی خود را در اجرای چنین کارهای مهم و بزرگی به اثبات رساندند.

دائمی گفت: اکثر روستاهای استان نیازمبرم به تهیه و اجرای طرح های عمرانی دارند لذا جهت مشارکت گسترده در اجرایی پروژه های عمرانی، و حضور مداوم در روستاها، در راستای تقویت و تجهیز ماشین آلات به دستگاههای مدرن گامهای باید برداشته شود.

وی اضافه کرد: به منظور خدمت رسانی به موقع در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه و ایفای نقش برجسته و چشمگیر در اجرای پروژه‌های مهم عمرانی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان، امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن حمایت و تقویت می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان تأکید کرد: باید تلاش شود به صورت مداوم و بلند مدت این امکانات و ماشین آلات را به روز آماده به کار و به صورت فعال در عرصه‌های سازندگی نگهداری کنیم.

Share