مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ۳۵۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در گیلان

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۳۵۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این واحدها پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملیات اجرایی ۳۵۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان به صورت متمرکز در پروژه ۴۰ واحدی لنگرود با حضور مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، پرویز محمدنژاد نماینده مردم شهرستان، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی لنگرود آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این آئین اظهار کرد: پیش بینی هزینه برای اجرای این پروژه اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومان خواهد بود که از این مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و مابقی به صورت آورده متقاضیان می باشد.

حامد دائمی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در قالب ۹ بلوک ( ۵ و ۶ طبقه) با اسکلت بتنی در سه قطعه زمین به مساحت ۴۱۰۰۰ مترمربع بازیربنای ۵۰۰۰۰ مترمربع در شهرها رشت و لنگرود احداث می‌شود، افزود: برنامه ریزی برای تحویل زمین ، طراحی و اجرا تعداد ۴۴۳۱ واحد در ۲۴/۴۸ هکتار در قالب ۲۲ پروژه در ۱۷ شهر (سنگر- کیاشهر-لنگرود-چاف و چمخاله-سیاهکل-رودسر-ماسال-فومن-دیلمان-جیرنده- صومعه سرا- شفت-تالش-آستارا-استانه اشرفیه-لوشان-منجیل ) از اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان لنگرود گفت: این شهرستان بعد از شهرستان رشت در جایگاه دوم از نظر تعداد واحد و متقاضیان را داراست.

دائمی افزود: همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اراده دولت مردمی برای خانه‌دارشدن مردم در قالب نهضت ملی مسکن ضروری است و انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ کارهای گسترده‌ای در عرصه ساخت‌وساز مسکن محقق شود.

Share