با آموزش های هدفمند زندگیم متحول شد

من آداب مذاکره و فن بیان را به خوبی آموختم که همین امر سبب شد در زمینه پسته که بسیار پر سود است به ثروت برسم.

ما در عصری زندگی می‌کنیم که می‌توانیم هر اطلاعات و دانشی را که نیاز داریم در مدت زمان کوتاهی به دست بیاوریم. اما اگر این اطلاعات در عمل به کار گرفته نشوند، به مشتی داده‌ی بی ارزش تبدیل می‌شوند. یادگیری باید با بازده همراه باشد. کتاب خواندن، تنها برای اینکه به دیگران بگویید کتاب می‌خوانید، فایده‌ای ندارد! اگر از آموخته های‌تان در عمل استفاده‌ای نمی‌برید، به این معنی است که وقت خودتان را با یادگیری آن‌ها تلف کردید. من آداب مذاکره و فن بیان را به خوبی آموختم که همین امر سبب شد در زمینه پسته که بسیار پر سود است به ثروت برسم.

مغز پسته دامغان

پسته خام صادراتی یکی از لوکس ترین خشکبارهای که در کشور ما به بهترین شکل تولید می شود که مغز پسته دامغان از طرفداران زیادی برخوردار است که در این مقاله به قیمت روز آن می پردازیم.

پسته خام صادراتی همانطور که از اسم آن مشخص است از با کیفیت ترین نوع پسته به شمار می آید که کشور ما به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده این محصول در خاورمیانه شناخته شده است.

سالانه به میزان گسترده این خشکبار از طریق راههای زمینی، دریایی و هوایی به کشورهای نیازمند صادر می شود و از این محصول به عنوان یک کالایی تجاری در کشور استفاده می شود.

پسته تواضع

در هنگام انتخاب و خرید پسته تواضع باید به نکاتی توجه کنید .نکته اول طعم پسته است، توجه داشته باشید هر نوع پسته ای از طعم متفاوتی برخوردار است اما ممکن است پسته ها تلخ، کهنه و یا خراب باشند.

همچنین شما در هنگام خرید پسته باید به ویژگی های ظاهری پسته ها توجه کنید.

پسته هایی که روی پوست آن ها ترک خورده، لک های قهوه ای دارند یا رنگ شده اند از کیفیت مرغوبی برخوردار نیستند.

خندان بودن پسته نشان دهنده آن است که پسته به اندازه کافی رسیده است.

پسته های رسیده مغز بزرگ تر و خوش طعم تری دارند.

پسته دامغان تازه

انواع پسته موجود در بازار شامل پسته دامغان تازه، پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی، پسته فندقی می باشد که پسته دامغان دارای جزء پسته های صادراتی محسوب می شود.

چون از خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار است و افراد می توانند این محصول را به عنوان یک دارویی طبیعی برای درمان بیماریهای مختلف از جمله کم خونی و غیره استفاده کنند.

خرید و فروش عمده پسته دامغان دارای مزایای ویژه‌ ای برای هر دو طرف معامله بوده و متقاضیان و خریداران عمده می توانند.

در زمان خرید پسته دامغان تازه در تناژ بالا اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروش دریافت کنند و خرید مقرون به صرفه انجام دهند.

Share