با انتخاب حوزه ی مناسب توانستم میلیاردر شوم

باید به این نکته اشاره کنم که سنگ فیروزه از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب در میان ایرانی ها می باشد، از این رو من کسب و کار خود را در زمینه انواع فیروزه عجمی، فیروزه مرده و تار عنکبوتی آغاز کردم و در مدت زمان کوتاهی به درآمد رسیدم.

باید به این نکته اشاره کنم که سنگ فیروزه از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب در میان ایرانی ها می باشد، از این رو من کسب و کار خود را در زمینه انواع فیروزه عجمی، فیروزه مرده و تار عنکبوتی آغاز کردم و در مدت زمان کوتاهی به درآمد رسیدم.

سنگ فیروزه مرده

در فرایند تولیدسنگ فیروزه مرده، این سنگ از سنگ هایی می باشد که بسیار حساس می باشد و باید مانند بچه از او مراقبت کنید از تماس دادن این سنگ با مواد چربی اجتناب کنید. زیرا سنگ فیروزه شما تبدیل به سنگ فیروزه مرده می شود و سنگ فیروزه ای که بمیرد دیگر ارزشی ندارد و خواصی را به انسان منتقل نمی کند اکثر مواقع که سنگ فیروزه می میرد به این دلیل است که با مواد شیمیایی، مواد شوینده و آب داغ تماس پیدا می کند. از روش های تشخیص سنگ فیروزه اصل می توان به این موارد اشاره کرد که اگر رنگ فیروزه به رنگ آبی باشد این سنگ باکیفیت و مرغوب می باشد اما اگر رنگ فیروزه به رنگ سبز مایل به زرد باشد این نوع سنگ بی کیفیت و نامرغوب می باشد. جالب است بدانید که رنگ سنگ فیروزه بر اساس موادی است که در آن وجود دارد اگر درون سنگ میزان مس زیاد باشد آن سنگ به رنگ آبی و اگر درون آهن موجود باشد رنگ آن سبز و در صورتی که آلومینیوم در آن زیاد باشد به رنگ سفید در می آید همچنین این را بدانید با ارزش ترین نوع فیروزه به رنگ آبی موجود می باشد.

سنگ فیروزه عجمی

مواد شوینده خانگی و آب حاوی کلر نیز باعث آسیب رساندن به سنگ فیروزه عجمی می شود هر چند که فیروزه علاوه بر زیبایی و رنگ چشم نوازی که دارد و دارای خواص معنوی زیادی می باشد اما سنگ فیروزه نیشابور باید به درستی استفاده شود تا تغییر رنگ ندهد و تبدیل به سنگ فیروزه مرده نشود. چنانچه قصد تهیه سنگ فیروزه نیشابوری به صورت عمده را دارید.

می توانید با مجموعه تجاری الماس کوه نور که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد ارتباط برقرار کنید حتی کسانی در زمینه سنگ فیروزه به صورت کلی و جزئی فعالیت دارند می توانند برای کسب نمایندگی مجموعه تجاری الماس کوه نور در استان خود با ما تماس بگیرند. نیروهایی که در سنگ فیروزه اصل موجود می باشد باعث ایجاد آرامش و بیدار شدن نیروهایی که درون فرد دارد می شود این نیروها به این دلیل که این قدرت را دارند نیروهای درونی را تقویت کنند در نتیجه فیروز یک نوع سنگی به شمار می رود که در تقویت کردن توانمند می باشد و حامی فرد به شمار می رود. سنگ فیروزه به عملکرد کبد و غده ها کمک می کند، به تقویت چشم ها کمک می کند و گردش خون را در بدن بهبود می بخشد، قلب را تقویت کرده، به درمان افسردگی و التهاب ریه کمک می کند.

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

بسیاری از افراد در دفتر کار خود از سنگ فیروزه تار عنکبوتی استفاده می کنند چرا که هر فرد برای انجام کارهای خود نیاز به تمرکز حواس دارد که سنگ فیروزه می تواند علاوه بر ایجاد تمرکز خلاقیت فرد را نیز افزایش دهد، بسیاری از افراد در فرهنگهای مختلف این سنگ را ارزشمند و مقدس می دانند و معتقد هستند که این سنگ می تواند انواع سحر و جادو را باطل نماید و اگر این سنگ در منزل آنها تغییر رنگ دهد ان را نوعی هشدار می دانند.

سنگ فیروزه از ظاهر بسیار زیبا و رنگی منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل تولید کنندگان جواهرات از آن بهره می گیرند و جواهرات زیبایی را از تولید می کند، این سنگ می تواند برای افراد بینش و خرد را به وجود می آورد تا حد زیادی روحیه آنها را تقویت کند اگر قصد برقراری یک ارتباط عاشقانه و دوستانه مثبت دارید این سنگ را  به همراه داشته باشید که علاوه بر افزایش عشق می تواند تاثیر مثبتی در صحبت کردن به جای بگذارد، این سنگ می تواند از افراد در برابر آلودگیهای مغناطیسی، رادیویی و اتمسفر محافظت کند.

Share