حوزه پسته توانست مرا در یکسال ثروتمند کند

من فعالیت خود را در عرصه انواع پسته آغاز کردم و طبق برنامه و چشم اندازی که ترسیم کرده بودم پیش رفتم و در مدت یکسال توانستم میلیاردر شوم و به یکی از کارآفرینان مطرح کشور تبدیل شوم. در ادامه با محصولات تولیدی مجموعه ما بیشتر آشنا خواهید شد.

من فعالیت خود را در عرصه انواع پسته آغاز کردم و طبق برنامه و چشم اندازی که ترسیم کرده بودم پیش رفتم و در مدت یکسال توانستم میلیاردر شوم و به یکی از کارآفرینان مطرح کشور تبدیل شوم. در ادامه با محصولات تولیدی مجموعه ما بیشتر آشنا خواهید شد.

پسته فندقی زرند

همان طور که می دانید پسته انواع مختلفی دارد که هر کدام می تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد و نمی توان تمامی پسته ها را در یک قیمت در نظر گرفت. قیمت پسته فندقی زرند بسیار مناسب است.

پسته فندقی یکی از پسته های معروف و درجه یک می باشد که در وزن، اندازه ،کشیدگی و طعم نسبت به پسته های دیگر متفاوت است.

این پسته از کیفیت بالا و طبیعی برخوردار است به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین پسته های برای صادرات به کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی به شمار می رود و به دلیل کیفیت خیلی مرغوب استقبال خوبی در بازار داخلی و خارجی از آن می شود.

پسته احمد آقایی را می توان در بازارهای مختلف در سراسر کشور مشاهده نمود که مصرف آن به دلیل کیفیت مرغوب نه تنها در بازار داخلی بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و یکی از محصولات پرسود به شمار می رود.

پسته کله قوچی

اگر در بین یک سبد و یا داخل آجیلها پسته ای یافتید که از انواع دیگر درشت تر می باشد و طعم و مزه ای خاص و جالب دارد بهتر است که بدانید این محصول پسته کله قوچی می باشد قیمت این محصول نسبت به محصولات دیگر بسیار گرانتر می باشد. قیمت پسته کله قوچی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای ساخت بستنی و معجون همواره از پسته کله قوچی درجه یک می توان استفاده نمود میوه ی این نوع پسته درشت و فندقی بوده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و به طوریکه چشم بسیاری از افراد را به خود خیره می نماید و همگان را به استفاده ترغیب می کند.

میزان کودی که می توان به یک محصول برای باروری مناسب داده شود باید طوری باشد که ویتامینها و منابع مورد نیاز درخت را به خوبی تامین نماید کوددهی باید با دقت و در زمان مشخص خود انجام بگیرد تا کاربر دچار مشکل نشود و گیاه به خوبی رشد کند.

پسته ترکیه ای

شاید شما هم می دانید که در این چندسال پسته در ترکیه هم مانند ایران و آمریکا رونق بسیاری پیدا کرده است و مزارع آن رشد چشم گیری داشتند، با این حساب ترکیه هم در تولید و فروش پسته هم ردیف با ایران و آمریکا هست. قیمت پسته ترکیه ای مقرون به صرفه می باشد.

ترکها معتقدند که قدمت پسته در کشور ترکیه به حدود ۷۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد که با گذشت تمدنها مصرف پسته در ترکیه به رونق امروزی خود رسیده است.

پسته ترکی انواع گوناگون و متنوعی دارد که از دانه پسته نشات گرفته و مبدا آن کشور ترکیه هست، این پسته علاوه بر استانبول و شهرهای اطراف بلکه در بسیاری دیگر از نقاط مختلف هم کاشته می شود. این پسته مغزهایی کوچکتر از مغز پسته های آمریکا و ایران دارد و به علت شرایط آب و هوایی خاصی که دارد رشد این محصول در ترکیه با فرمولهای خاصی انجام می پذیرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که پسته ترکی در انگلیسی با عنوان مغز آنتپ ترجمه شده است که اگر شما این نام را هم در جایی دیدید باید هوشیار باشید که منظور همان پسته ترکی هست.

Share