ثروتم را با گل رز خوشبو کردم

مهم تر از داشتن ثروت و یا دستیابی به موقعیت های بالای تحصیلی، این است که چگونه می توانیم مانند یک میلیاردر فکر کنیم و ثروتی را که می خواهیم، در هر زمینه یا حوزه ای به دست آوریم و چگونه پوا خود را به میلیارد تبدیل کنیم  که بنده با شروع کسب و کار در حوضه گل به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

مهم تر از داشتن ثروت و یا دستیابی به موقعیت های بالای تحصیلی، این است که چگونه می توانیم مانند یک میلیاردر فکر کنیم و ثروتی را که می خواهیم، در هر زمینه یا حوزه ای به دست آوریم و چگونه پوا خود را به میلیارد تبدیل کنیم  که بنده با شروع کسب و کار در حوضه گل به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

گل رز ارغوانی

یکی از گیاهان بسیار محبوب در سراسر دنیا از قدیم الایام تا به امروز گل رز ارغوانی می باشد، این گل به سبب داشتن رنگی خاص و منحصر به فرد مورد توجه عموم مردم واقع شده است.

امروزه در شهرستانهای مختلف ایران مراکز پرورش دهنده گل و گیاه زیادی راه اندازی شده اند که بهترین و باکیفیت ترین گل رز را به صورت انبوه پرورش داده و با مناسب ترین قیمت به بازار فروش داخلی و بین المللی عرضه می نمایند.

با توجه به تنوع بالای رنگ بندی  برخی از محققان با انجام دادن مطالعات فراوان به این نتیجه رسیده اند که هر یک از رنگهای این گیاه دارای معانی خاصی می باشند.

رنگ بنفش این گل در حقیقت یک نوع رنگ سلطنتی محسوب می شود و به عنوان نماد شگفتی از آن یاد می کنند به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باور هستند که گل رز بنفش کم رنگ نماد عشق در نگاه اول است و هر فردی می تواند با استفاده از آن به طرف مقابل خود ابراز علاقه نماید.

گل رز فلوریبوندا

بهتر است بدانید جنس خاک برای رشد مناسب گل رز فلوریبوندا صد برگ باید دارای زهکشی مناسب به مانند خاک کاکتوس در آن مقادیر قابل توجهی از  باشد تا به راحتی در آن بتواند رشد نماید.

 این گل توانایی رشد در هرنوع از منطقه را دارا می باشد و همانطور که قبلا نیز در خصوص این گیاه ذکر شد، علاقه بسیار فراوانی به نور مستقیم خورشید دارد که به نوعی انرژی و رشد خود را مدیون نور خورشید می باشد و موجب رشد کامل این نوع از گیاه می شود. همینطورر برای کود دهی به این گیاه بهتر است بجای استفاده از کودهای معمولی از کودهای محلول در آب استفاده نمایید چراکه این گیاه انرژی خود را از نور مستقیم خورشید  وآب مصرفی خود دریافت می کند ونیازی به استفاده و تغذیه خود از خاک را به نوعی ندارد.

گل رز تهران

همانطور که انتظارش را داریم این گل رز تهران از خانواده و نژاد گلهای سرخیان می باشد که به شکل بوته ای در اکثر نقاط دنیا شاهد رشد و تولید آن هستیم نمونه ای از آن معمولا برای پیوند و تولید و تکثیر استفاده می شوند. نوع دیگر  که هم نژاد این گونه است گل محمدی نام دارد که برگهایی صورتی رنگ دارد این گل بسیار خوش بو بوده و در صنعت عطر سازی از آن بهره می گیرند همچنین به دلیل خواص فوق العاده شفا بخش آن در صنعت گلاب گیری از آن بهره می گیرند به ویژه در بعضی از انقاط ایران این گونه بیشتر یافت می شود مثل قمصر و کاشان که مهد این گل می باشد و معروف به این شهرها است نژاد دیگر گلهای رز نسترن نام دارد که احتمالا آن را شنیده باشید و خیلی از والدین این اسم را روی فرزندان خود قرار می دهند این گل سفید مایل به صورتی می باشد و در ایران خیلی یافت می شود بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما است بر خلاف گونه های دیگر و از آن در انواع گل آرایی استفاده می کنند.

Share