رییس سازمان خصوصی‌سازی تشریح کرد:

۲۰۰ میلیارد تومان هزینه بدون مجوز استقلال بدون تائید و مصوبه کمیته مصارف

حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گویی درخصوص عملکرد کمیته مصارف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه ما در مورد باشگاه پرسپولیس چندان مشکلی نداریم و این باشگاه تقریبا به مصوبات کمیته مصارف درباره هزینه کرد از منابع حاصل از افزایش سرمایه پایبند بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت و گویی درخصوص عملکرد کمیته مصارف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه ما در مورد باشگاه پرسپولیس چندان مشکلی نداریم و این باشگاه تقریبا به مصوبات کمیته مصارف درباره هزینه کرد از منابع حاصل از افزایش سرمایه پایبند بوده است اما باشگاه استقلال در آخرین بررسی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد خارج از مصوبات کمیته مصارف داشته است که هنوز مستنداتی به کمیته مصارف ارائه نکرده است.

رییس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به سوالی در خصوص ضمانت اجرای تخلف اگر اثبات شود، اظهار داشت: قطعا نهادهای نظارتی ورود می‌کنند و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. با بورسی شدن دو باشگاه و ضرورت شفاف‌سازی دیگر هیچ موضوعی از دید سهامداران و هواداران پنهان نمی‌ماند و همه چیز باید افشا شود. دوره‌ای که سوءمدیریت‌ها و تخلفات سال‌ها بعد آشکار شود گذشته و مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه باید بلافاصله پاسخگوی عملکرد خود به مردم و سهامداران باشند.

Share