چگونه برنامه ریزی کنیم تا درآمد بالایی داشته باشیم

حوزه انواع بلوک های ساختمانی که در زیر به شرح آنها می پردازیم یکی از حوزه هایی می باشد که شما می توانید در این خصوص فعالیت کنید.

هنگامی که به زندگی افراد موفق نگاهی کنید متوجه می شوید که در تمامی مراحل زندگی خود برنامه ریزی دارند، شما نیز اگر با فعالیت در زمینه ای خاص و با برنامه ریزی های منظم روی هدف خود تمرکز کنید می توانید درآمد بالایی داشته باشید و حتی آن را مدیریت کنید، حوزه انواع بلوک های ساختمانی که در زیر به شرح آنها می پردازیم یکی از حوزه هایی می باشد که شما می توانید در این خصوص فعالیت کنید.

بلوک فوم دار

نکته مهم با توجه به تحقیقات انجام شده و نوع مصرف بلوک فوم دار در جاهای مختلف بلوکها دارای سه وزن می باشند: بلوک سبک، نیمه سبک و سنگین در این سایت با توجه به نوع مصرفتان به صورت عمده رایج می باشد نیز کسانی نسبت به صدا خارج از منزل حساس هستند، می توانند در ساختمانی که می سازنند از این بلوک عایق صدا استفاده نمایند. چراکه در برابر گرما و سرما بسیار تاثیر گزار می باشد و جزء بلوکهای پر طرفدار محسوب شده است.

اگر نزدیک به جنگل شمال تصمیم به ساختن خانه ویلایی کرده اید حتما از این کالا در جهت دفع حشرات استفاده نمایید و به هیچ عنوان حشرات وارد منزل شما نمی شوند و بسیار در پیشگیری رطوبت و قارچ منزل موثر می باشد.

نحوه بهره وری از بلوک در ساختمانها در جهت استفاده این کالا در ساختن ویلاهای شمال راه روش متنوع و اصول خاص خودش را دارد و حتما قبل از بکار گیری آن را خیس کنید تا کاملا تمیز و ملات کمی را جذب می کند و برای اینکه عایق خوبی در برابر حرارت، رطوبت، صوت و غیره داسته باشید باید دو نوار جداگانه بر جداره خارجی ملات گذاری شود و در حین استفاده از آن نباید خورد شود و عرض یا طول یکسان داشته باشد.

بلوک سفالی

شهر بندرعباس یکی از شهرهای بندری کشور محسوب شده که کارخانجات این استان تخصص ویژه ای در تولید بلوک سفالی نوع سقفی و سیمانی با قیمتی رقابتی دارند که در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت این محصولات می پردازیم.

بلوکهای سیمانی که از ملات سیمان سفید و ماسه تولید می شوند عموما در قالبهایی تو خالی عرضه می شوند به همین منظور این بلوک برای مارک کاری زیر سقف ساختمانها و تیغه های داخلی آنها کاربرد دارند.

همچنین از آنها برای قالیهای زیرین پوششی بتن نیز استفاده می شود که که در این صورت به یک قالب دائمی و پر کننده تبدیل می شود البته عومل موثر بر قیمت نیز بر تصمیم افراد تاثیر می گذارد به عنوان مثال پوکه معدنی و قیمت سیمان در حال حاضر نسبتا گران می باشد اما در صورتی که از آنها برای دیوار چینی، ساخت سقف ساختمان و یا پارکینگهای عمومی استفاده شود توجیه اقتصادی داشته و منطقی تر خواهد بود.

بلوک

بلوک‌ سیمانی cement block یکی از قطعات بتنی پیش ساخته پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است که این بلوک از مخلوط کردن آب، سیمان و سنگ‌دانه در قالب‌های مخصوص درست می‌شود.

از لحاظ ظاهری بلوک سیمانی در اشکال، اندازه و ابعاد و با مصالح متفاوت و بنا به سلیقه مشتری در دو نوع صنعتی و معدنی ساخته‌ می‌شوند. در طول ۱۰۰ سال گذشته‌، ساخت بلوک سیمانی از یک فرآیند ریخته‌گری دستی به یک فرآیند کاملا خودکار تبدیل شده است.

همچنین قالب‌های تک فشرده با دست جای خود را به قالب‌های دسته‌ای داده‌اند که از طریق خطوط مونتاژ در تاسیسات تولیدی با تکنولوژی بالا حرکت می‌کنند. این تغییرات منجر به ساخت بلوک‌ سبک با کیفیت، یکنواخت، یک‌دست و استحکام بالا شده است.

Share