ایده جذابی که مرا ثروتمند نمود

جذب درآمد و بدست آوردن ثروتمند موضوع مهمی است که همه مردم جهان به دنبال آن هستند و هر شخصی روش خاصی را برای بدست آوردن آن انتخاب می‌کند.

جذب درآمد و بدست آوردن ثروتمند موضوع مهمی است که همه مردم جهان به دنبال آن هستند و هر شخصی روش خاصی را برای بدست آوردن آن انتخاب می‌کند. در این مسیر من کسب درآمد از طریق انواع دستگاه‌های پزشکی را انتخاب نموده و با استفاده از ایده‌های جدیدی در این حوزه ثروتمند شدم. برخی از محصولاتی این حوزه را در متن زیر مورد بررسی قرار میدهیم.

دستگاه آندوسکوپی سینوس

یکی از تجهیزات بیمارستانی که از آن به جهت درمان بیماری سینوس یا سینوزیت استفاده می نمایند دستگاه اندوسکپی سینوس می باشد، قیمت این دستگاه با توجه به خصوصیات کیفی و کمی متغیری که دارد و همچنین مدل و کاربرد آن در جهت تشخیص انواع بیماریها با یکدیگر تفاوتهای دارند.

در حال حاضر یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی که از آن به منظور تشخیص و درمان بیماری سینوس استفاده می نمایند دستگاه اندوسکوپی سینوس می باشد، در خصوص نحوه عملکرد این دستگاه و همچنین مزایا و معایب استفاده از آن در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری اشاره خواهیم داشت.

گسترس علم و فناوری در عرصه های مختلف به ویژه علم پزشکی سبب ساخت دستگاه ها و تجهیزاتی شده که می توانند از شیوع بیماریهای مختلف پیشگیری نموده و یا در ابتدای امر باعث درمان قطعی آن بیماریها شوند.

دستگاه آندوسکوپی گوش

در ابتدای این بحث باید بگوئیم پخش دستگاه آندوسکوپی گوش دست دوم تهران به صورت عمده و ارزان در بازار داخلی انجام می شود بهتر است بدانید دستگاه آندوسکوپی وسیله ای می باشد که پزشک با استفاده از آن می تواند داخل بیشتر اندام های بدن را مشاهده و جراحی های لازم را روی آنها انجام دهد.

در حقیقت پخش دستگاه آندوسکوپی گوش به صورت های مختلف در حال عرضه می باشد این دستگاه ها به دو دسته تقسیم می شوند:

دستگاه آندوسکوپی انعطاف پذیر: این دستگاه دارای لوله ای انعطاف پذیر بوده و در سر آن  دوربین عدسی شکل است که می تواند تصاویر داخل بدن را به وسیله کابل نوری به دستگاه منتقل نماید.

دستگاه آندوسکوپی ریجید: این دستگاه شامل لوله ای کوتاه تر بوده و به هیچ عنوان انعطاف پذیر نیست در واقع آندوسکوپی به این دلیل استفاده می شود که به وسیله آن پزشکان بتوانند مشکلات بدن را شناسایی کرده و راه حل هایی را برای آن به کار بگیرند.

دستگاه لیزر فیزیوتراپی

امروزه جهت فیزیوتراپی و‌ لیزر درمانی از دستگاهی به نام دستگاه لیزر فیزیوتراپی ‌استفاده می شود البته مدلهای مختلف دیگری نیز وجود دارد اما این دو روش متداول تر هستند و شامل لیزر پر توان و کم توان است لیزر پر توان همان طور که از نامش پیداست توانایی نفوذ به عمق بیشتری از بافت را دارد و انرژی بیشتری را به بافت و یا بافتهای هدف منتقل می کند. استفاده از لیزر درمانی در کنار سایر روشهای فیزیوتراپی، به درمان بیماریها و آسیبهای سیستم عصبی و یا ضایعات اسکلتی کمک می کند.

نحوه استفاده و‌ درمان به وسیله لیزر تراپی برای همه افراد به یک‌ شکل نیست چرا که خانمهای باردار، افراد مبتلا به بیماریهای مختلف پوستی و یا خونی و افراد حساس به نور نباید تحت درمان با آن قرار بگیرند همچنین تعداد جلسات لیزر درمانی نیز پس از معاینات لازم توسط فیزیوتراپیست تعیین ‌می شود که شدت آسیب و یا بیماری در آن دخیل است.

Share