موفقیت تنها با انجام یک قدم ساده

در این مقاله شما را با انواعی از خاویارها که می توانید با مطالعه آن این روشها را آموزش ببینید آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنیم این مطالب را با دقت لازم بخوانید.

خیلی از افراد به دنبال این هستند که بتوانند با کوتاه ترین مسیر به موفقیت های روز افزون برسند به همین خاطر در این مقاله شما را با انواعی از خاویارها که می توانید با مطالعه آن این روشها را آموزش ببینید آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنیم این مطالب را با دقت لازم بخوانید.

خاویار

خاویار فشرده: این نوع خاویار از دانه های شکسته شده و آسیب دیده ای که پس از الک کردن دانه های خاویار بدست می آید تهیه می شود. این دانه ها نیز نمک سود می شوند و تحت فشار قرار داده می شوند تا به شکل فشرده در بیایند.

خاویار پاستوریزه: در این نوع فرآوری، دانه های خاویار تحت گرما پردازش می شوند و سپس در بسته های مختلف به صورت وکیوم در می آیند که البته این نوع فرآوری ممکن است بر روی طعم محصول تاثیر بگذارد.

یکی از مرغوبترین و پر فروش ترین خاویارها در ایران و سراسر دنیا خاویار طلایی می باشد که نسبت به انواع دیگر از قیمت بالایی برخوردار است. این نوع خاویار از ماهی ای به نام چالباش بدست می آید و به آن خاویار آسترا نیز می گویند.

خاویار طلایی

خواص بی نظیر خاویار بر همه ثابت شده است و مواد مغذی موجود در خاویار طلایی در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماریها ثابت شده است اما متاسفانه در سبد خوراک خانواده های ایرانی بسیار مشهود نیست و مصرف کمی دارد و عمده تولیدات خاویار به بخش صادرات تعلق گرفته و به کشورهای اروپایی صادر می شود.

از اشرافی ترین غذاهای دریایی استفاده شده می توان به خاویار طلایی طبیعی اشاره کرد که بسیار خوش طعم می باشد و بعد از مدل خاویار سیاه پر مصرف ترین نوع خاویار است. دریای خزر ایران یکی از با کیفیت ترین خاویار دنیا را دارا می باشد و در سطح جهانی شناخته شده و خواهان زیادی دارد.

خاویار ایران

همانطور که می دانید خاویار ایران یکی از بهترین و با خواص ترین نوع از محصولات دریایی می باشد از این رو خاویار بلوگا و خاویار الماس درجه یک ترین نوع از خاویارهای جهان می باشد دارای بهترین نوع کیفی از لحاظ مشخصات بسته بندی عمده فله می باشد.

خاویار بلوگا که از فیل ماهی تهیه می شود توانسته یکی از بهتربن و پرسودترین محصولات صادراتی دریایی لقب گیرد، در ادامه شما را با انواع نوع از این محصول ناب بیشتر آشنا می نماییم، با ما همرا باشید.

از گذشته تا کنون محصولات دریایی به ویژه خاویار یا خاویار زرد به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بسیار بالا مورد توجه مصرف کنندگان و تاجران و بسیاری قرار گرفته است.

Share