خاطرات دریانوردی ام که توانستم ثروتمند شوم

پنج گونه از ماهی خاویاری در دریای خزر زیست می کنند که به ترتیب کیفیت خاویاری که تولید می کنند به چهار دسته تقسیم می کنند.

این روزها برخی از خبرهای داغ همچون مرد جوانی که دردریای خزر توانست ماهی بزرگی را صید کند و خاویار آن را به فروش برساند بسیار جلب توجه می کند این مرد با داشتن شانسی فروان توانست نمونه ای از بهترین محصولات خاویاری را کشف کند و در این حوزه به پیشرفت های زیادی برسد و از آن پس در این زمینه به فعالیت مشغول شد.

خاویار طلایی

امروزه محصولاتی نظیر مواد غذایی که در رسته ی ابزیان می باشد مانند خاویارطلایی طعم این محصول بستگی به شرایط اب و هوایی انجا دارد مثلا خاویار طلایی هندی که بعدا به فواید این محصول می پردازیم یک طعمی دارد و خاویار روسی یک طعم دیگری دارد پس این ماده غذایی گاه ممکن است در بعضی کشورها خوش طعم باشد و در بعضی کشورها صرفا خواصیت دارد یکی از خاصیتهای خواص این گونه خاویارها ی هندی در این است که برای جلو گیری از گرفتن الزایمر می باشد و برای همین به شدت مصرف این گونه خاویارها توصیه می شود و یکی دیگر از خواص ان به دلیل روغن امگا ۳ این ماده غذایی می تواند از افسرگی در انسان بکاهد و در خوشحالی افراد تأثیر متمایزی بزارد.

استفاده از این ماده غذایی پر خاصیت برای جلو گیری از الزایمر به صورت مصرفه روزانه لازم نیس و می توان با مصر تک و توک این محصول با آلزایمر مبارزه کرد. اکنون مجموعه ی ما که در خرید و فروش عمده انواع خاویار در ایران فعال می باشد به شما توصیه می کند با رجوع به سایت ما درباره خاویار و قیمت آن با خبر شوید و خرید آسان و مطمئنی را داشته باشید.

خاویار

به دلیل افزایش علاقمندان به مصرف خاویار طلایی و صید بی رویه ماهیان از دریا، صنعت ماهی و آبزیان بیش از چهار دهه است که بچه ماهی خاویار را تولید و در دریا و اقیانوس رها می کنند تا حفظ تعادل در جمعیت این گونه از ماهی با ارزش شوند و منقرض نشوند.

در درجه بندی خاویار به دست آمده و بسته بندی و فروش به عواملی مانند رنگ، طعم و مقدار چربی موجود، ریز و درشت بودن تخمها و محلی که  این ماهیها پرورش یافته و رشد کرده اند که معمولا ماهی صید شده از دریا گرانتر از استخرهای پرورش ماهی می باشد و آن هم به دلیل مواد مغذی و نحوه تغذیه طبیعی موجود در دریا می باشد.

خاویار ایران

پنج گونه از ماهی خاویاری در دریای خزر زیست می کنند که به ترتیب کیفیت خاویاری که تولید می کنند عبارتند از: فیل ماهی (بلوگا)، قره برون (تاس ماهی)، ماهی خاویاری گلد (چالباش)، ماهی شیپ، ماهی ازون برون (سروگا). خاویار ایران را بر اساس نوع آماده شدن و فرآوری به چهار دسته تقسیم می کنند:

خاویار ماسول: ماسول یک اصطلاح روسی و به معنای نمک ریز دانه است و وجود این اصطلاح بر روی بسته بندی نشان دهنده این است که در هنگام فرآوری محصول از درصد بسیار کم نمک استفاده شده است.خاویار نمک سود شده: اکثر خاویارها به این طریق فرآوری می شوند و در تهیه آنها از درصد بالای نمک استفاده می شود.

Share