در ۶۰ سالگی روش کار کردن اصولی را پیدا کردم

از آن جایی که کابل های افشان در امور صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده های بسیاری قرار می گیرد و به طور کلی از اهمیت به سزایی برخوردار است. بر اساس استانداردهای جهانی و ملی تولید می شود تعیین کننده سطح استاندارد در کابل افشان  ایران مقاومت و کیفیت آنها می باشد.

خیلی از افراد فکر میکنند وقتی به ۵۰ یا ۶۰ سالگی میرسند دیگر نمیتوانند کاری انجام دهند و یا این که میگوند دیگر از من گذشته در صورتی که خودم با تجربه کار در برق کشی بعد از ۳۰ سال در سن ۶۰ سالگی وارد خرید و فروش کابل افشان شدم و درآمدم خیلی بیشتر شده و مسیر شغلی خوبی هم برای بچه هایم ایجاد کردم . پس برای کار کردن بهانه نیارید سعی کنید مسیرش را پیدا کنید.

کابل افشان ایران

از آن جایی که کابل های افشان در امور صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده های بسیاری قرار می گیرد و به طور کلی از اهمیت به سزایی برخوردار است. بر اساس استانداردهای جهانی و ملی تولید می شود تعیین کننده سطح استاندارد در کابل افشان  ایران مقاومت و کیفیت آنها می باشد که این دو مورد با یکدیگر رابطه ی عکسی دارند کابل های افشان در مهندسی صدا انتقال سیگنال های صوتی مانند تلویزیون و اتصال دوربین های مدار بسته و همچنین در صنعت خودروسازی و صنعت هواپیمایی مورد استفاده های بسیاری قرار می گیرد.

کابل برق

این نوع کابل با توجه به فناوری و ساختاری که دارا می باشد باعث شذه است که انشعابات غیر مجاز را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد همچنین این نوع کابل برق با توجه به شکل ظاهری که دارند باعث زیباتر شدن فضای شهری نیز شده اند. این نوع کابلها با توجه به وجود لایه محافظ و یا همان عایق دارای ایمنی بسیار بیشتری نسبت به کابلهایی که در گذشته استفاده می شد هستند و این عامل باعث شده است تا از بروز خطرهایی مثل اتصال کوتاه در کابلهای برق جلوگیری شود و همچنین ساختار این نوع کابلها باعث شده است تا تخلیه انرژی نیز کاهش پیدا کند.

کابل برق فشار متوسط

برای پایین تر آمدن هزینه تولید این شرکت اقدام به تولید کابل برق فشار متوسط با آلمینیوم نموده است که مزیت آن را می توان هزینه پایین و احتمال سرقت کمتر توسط دزدها را نام برد. شما می توانید با مشاهده محصولات ما در سایت و مقایسه آنها خریدی مطمئن را داشته باشید، مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید محصول مورد نظر شما می باشند. خرید از مجموعه ما رضایت خاطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد و شما می توانید با انتخاب هریک از محصولات ما تجربه خریدی با صرفه را برای خود به همراه داشته باشید.

Share