با تکیه بر دانش و مهارتی که داشتم میلیونر شدم

کاشی هایی که با استفاده از فناوری نانو طراحی می شوند نفوذ پذیری کمی دارند و سطح آنها کمترین منافذ را درون خود دارد و سبب می شود که گرد و غبار و رطوبت به درون آنها ورود پیدا نکند.

با تسلط بر هنر و دانش پشت یک سرمایه‌گذاری مطمئن که می‌تواند شتاب رشد را برای کسب و کار شما تعیین کند، در ترکیب گسترده‌ای از کارآفرینان جدید خود را مطرح کنید. قبل از تصمیم‌گیری برای ایجاد یک تاثیر مناسب بر مشتریان بالقوه و نهایتا سرمایه‌گذاران، در مورد ایده‌های‌تان با همتایان‌، شرکاء و مشاوران صحبت کنید و از آن‌ها بازخورد بگیرید. این راهکار را اغلب افراد ثروت مند در پیش میگیرند. شما نیز با استفاده از این روش و کار در حوزه سرامیک که بسیار پر سود می باشد میتوانید به رشد و سود خوبی دست پیدا کنید. در ادامه چندین مدل سرامیک پر سود را معرفی میکنیم.

سرامیک پرسلان

کثر افراد با انواع کاشی و سرامیک پرسلان آشنایی کامل دارند و می دانند که کاشی از سفال به وجود می آید که دارای روکش لعابی است و برای نصب شدن بر روی دیوار و کف محیط از آن استفاده می کنند.

کاشی و سرامیک پرسلان یک نوع جدیدی از این محصولات است که از ترکیب خاک رس چینی به همراه مواد معدنی مختلفی درون کوره های مخصوص با دما و فشار بسیار بالایی تولید می شوند که نسبت به سرامیک و کاشی های معمولی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

سرامیک ایرانی

در چند سال اخیر کاشی و سرامیک ایرانی را معمولا با شن و سیمان و ملات به دیوار و یا کف می چسباندند که عملیات و انجام آن سخت بود و زمان زیادی را صرف می کرد. کاشی و سرامیک چسبی نوع جدید این محصولات است که با استفاده از چسب کاشی که جدیدا تولید شده اند بر روس دیوار و سطوح مختلف به راحتی می چسبند و انجام آن آسان تر و زمان کمتری نیز در این کار صرف می شود.

لازم به ذکر است که چسب کاشی بسیا مقاوم است و معمولا به صورت پودری وجود دارد که با آب ترکیب شده و به شکل خمیری در می آید و در پشت کاشی و بر روی دیوار یا کف به صورت شیاری قرار می گیرد و کاشی را بر روی آن می چسبانند، در مدت زمان کمی چسب خشک شده و از قدرت چسبندگی بالایی همراه است.

سرامیک دیوار

در سالهای اخیر از انواع پوشش دهنده های ساختمانی استقبال زیادی شده است و کاشی و سرامیک دیوار نانو پولیش یکی از این محصولات می باشد که در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد.

کاشی هایی که با استفاده از فناوری نانو طراحی می شوند نفوذ پذیری کمی دارند و سطح آنها کمترین منافذ را درون خود دارد و سبب می شود که گرد و غبار و رطوبت به درون آنها ورود پیدا نکند.

سطح این سرامیکها همانند سرامیک آینه ای به شدت صاف و صیقل داده شده می باشند و براق هستند به گونه ای که می توان عکس خود را درون این سرامیک ها مشاهده نمود. بعد از اجرا و نصب اینگونه سرامیک ها نمای مکان به شدت شیک و منحصر به فرد می شود.

Share