یک ایده طلایی برای کسب درآمد میلیونی

ابعاد دستمالهای جیبی با توجه به جنسشان متفاوت است برای مثال دستمالهای جیبی که جنس نازک تر و ظریف تری دارند ابعاد آن بزرگتر است به این دلیل که در جیب سر نخورد و همچنین جنس دستمالهای جیبی از جنس ابریشم، کتان، نخی و غیره می باشد.

شاید همه شما فکر کنید که این ایده طلایی سخت و دشوار باشد و به سرمایه زیادی نیاز داشته باشد ولی من با این ایده بدون سرمایه و در مدت زمان محدود سرمایه های زیادی را کسب کردم این ایده چیزی نیست جز تجارت که زندگی مرا متحول کرد و حالا در ادامه این مقاله می خواهم با من همراه شوید تا چند نمونه از محصولاتم را شرح دهم.

دستمال نخی

ضرورت استفاده از یک ابزار برای حفظ پاکیزگی مانند خواص دستمال نخی آشپزخانه حاکی از خواص این محصول در راحت تر نمودن انجام کارها است الیاف نخ به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت جذب آب بالایی داشته و به سرعت هر سطحی را خشک و تمیز می کنند. در خرید این محصولات سایز بزرگتر آن را انتخاب کنید تا بهترین کارایی را در ایجاد نظافت سطوح داشته باشد و بتوانید برای موارد بیشتری از این محصول استفاده نمایید. برای خشک کردن ظروف و جلوگیری از ایجاد لکه بر روی لیوان ها یا قاشق و چنگال استفاده از این محصول می تواند بهترین راه حل برای شما باشد اگر می خواهید آشپزخانه ای درخشان داشته باشید از خرید این محصول غافل نشویددستمال آشپزخانه شاید کاربردی ترین محصولی است که در هر آشپزخانه ای وجود دارد.

دستمال یزدی

دستمال یزدی که به شهرت یافته است این بود که در قدیم جاهلان و به اصطلاح کلامی لات های قدیم با چرخاندن و حرکت دادن سریع این پارچه صدایی را از دستمال خارج می کردند که حتی اهالی محل از این رفتارشان شاکی بوده اند. در گذشته این دستمال ها به صورت روسری و دستمال جیبی در عشایر مرسوم بود و امروزه مد روسری و شال پارچه یزدی بازگشته و استقبال خوبی در بین زنان شده است. معروف ترین پارچه و دستمال یزدی، عشایری، ابریشمی است در گذشته و حال از دستمال یزدی برای حمام های عمومی به جای حوله استفاده و بسته بندی و جابه جایی وسایل استفاده می کردند. گاهی برای پاک کردن عرق، گاها سفره، گاها روسری و حتی لباس زنانه استفاده می شد در واقع می توان لقب دستمال همه کاره به آن تعلق گرفت، امروزه نیز از دستمال یزدی برای خشک کردن و شست و شوی ماشین و موتور استفاده می کنند.

دستمال جیبی

برای استفاده از دستمال جیبی بلاندکس یا پوشت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

راحت ترین مدل تا کردن پوشت مدل پف دار می باشد مدل پف دار از جمع کردن پارچه حاصل می شود و ظاهری شیک و کلاسیک به استایل شما می بخشد.

برای این که ظاهری شیک و رسمی داشته باشید از دستمال جیبی سفید استفاده کنید که با هر رنگ کت و شلواری ست می شوند.

ابعاد دستمالهای جیبی با توجه به جنسشان متفاوت است برای مثال دستمالهای جیبی که جنس نازک تر و ظریف تری دارند ابعاد آن بزرگتر است به این دلیل که در جیب سر نخورد و همچنین جنس دستمالهای جیبی از جنس ابریشم، کتان، نخی و غیره می باشد.

اگر برای مراسم رسمی به دنبال دستمال جیبی هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب دستمال جیبی سفید رنگ است که با هر رنگ کت و شلواری ست می شود همچنین رنگ مشکی هم به دلیل خنثی بودن آن با هر استایلی ست می شود.

Share