امروز می‏‌خواهم راز ثروتمند شدن خود با اندک سرمایه ام را بگویم

سال ها در یک کارخانه مشغول کار بودم و از شرایط کار خود به شدت ناراضی بودم. یک روز که به شدت از این موضوع خسته شده بودم تصمیم گرفتم کسب و کاری برای خود راه بی اندازم .

سال ها در یک کارخانه مشغول کار بودم و از شرایط کار خود به شدت ناراضی بودم. یک روز که به شدت از این موضوع خسته شده بودم تصمیم گرفتم کسب و کاری برای خود راه بی اندازم .

با مشورت با اقوام و دوستان متخصص، به تولید روغن های گیاهی روی آوردم و حالا بعد از ۳ سال کارگاه بزرگ خود را دارم. با گوشه ای از خواص روغن های گیاهی آشنا شوید.

روغن اسپند اصل

افرادی که دارای خواب نا آرام هستند و نمی توانند به صورت راحت و آرام بخوابند می توانند از  روغن اسپند اصل تهران نیز استفاده کنند.

با کمک از این ماده می توانند خواب راحتی را تجربه کنند کافیست چند قطره از این روغن را در دماغ خود بچکانند و تاثیرات مثبت آن را نیز مشاهده کنند.

اگر شما از بیماریهایی مانند مفصلی و دیگر انواع دردهای استخوانی رنج می برید می توانید این روغن را بر روی همان نقطه بریزید و بعد با دستتان آن را ماساژ دهید خواهید دریافت که این محصولات می توانند به صورت معجزه آسایی بر روی شما تاثیر بگذارند و در درمان کردن دردهای شما نیز نقش پر رنگی خواهند داشت. شما اگر از بیماریهایی مانند سرد بودن رحم خود رنج می برید می توانید این روغن را با استفاده از موادهای دیگر همچون عسل کوهی مخلوط کنید و به بدنتان نیز بمالید و مطمئن باشید که تنها با چند بار استفاده دردتان به صورت کلی نیز درمان خواهد شد. برخی افراد نیز به علت سن بالا و دیگر مشکلات مانند فعالیت بسیار زیاد و سنگین از بیماریهای مانند سیاتیک نیز رنج می برند که باید افزود استفاده از روغنهای اسپند برای درمان دردهای نقطه ای و سیاتیک بسیار مناسب می باشد.

روغن بادام تلخ

خرید روغن بادام تلخ در بازار که بصورت سنتی  تولید می شود که قیمت آن براساس هزینه خرید بادام تازه محاسبه شده و فروش می رود.

بادام درختی یکی از دانه های پر خاصیت می باشد که برای درمان و خوراکی از آن استفاده می شود که در کشور ما زیر کشت می رود و دارای دو مدل تلخ و شیرین می باشد و بادام شیرین در خشکبار و آجیل مورد استفاده قرار می گیرد و بادام تلخ در حوزه بهداشت و درمان کارایی دارد و میوه بادام تلخ کوچک و پهن تر از بادام شیرین می باشد.

بادام تلخ بیشتر برای مصارف خارجی بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه با دارا بودن خواص گوناگون درمانی برای چرب نمودن قسمتهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. چربی موجود در این روغن از نو غیر قابل اشباع می باشد که از ترکیباتی مانند روغن بادام شیرین در آن وجود دارد.

روغن بادام زمینی

برای پخت و پز در بازار روغنهای زیادی همچون روغن کنجد موجود می باشند که روغن بادام زمینی تلخ تازه مرغوب یکی از انواع آنها است.

در انواع پخت و پزها به خصوص سرخ کردنیها مورد استفاده قرار می گیرد، این روغن از دانه های خوراکی بادام زمینی تولید شده و به روغن آراچی معروف است البته بادام زمینیها اغلب در گروه آجیلهای درختی قرار می گیرند اما این تقسیم بندی اشتباه است.

زیرا آنها از خانواده حبوبات می باشند و در کنار نخود و لوبیا قرار می گیرند. روغن بادام زمینی منبع ویتامین E می باشد که منبع فراوانی از آنتی اکسیدان است که باعث کاهش قند خون، کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و حفاظت در برابر رادیکالهای آزاد می شود که به سبب همین امر از آسیب به سلولها جلوگیری کرده، سیستم ایمنی را تقویت می کند، کاهش سطح کلسترول، بهبود بخشیدن به حساسیت به انسولین، ایجاد سلامت در پوست، کاهش فشار خون، کمک به گردن خون مناسب، ماساژ درمانی، درمان آرتروز، از بدن در برابر باکتریها و ویروسها محافظت می کند و از دچار شدن فرد به انواع سرطان جلوگیری می کند.

البته روغن بادام زمینی هرچند فواید زیادی دارد اما بی عیب و ضرر نیست و به همین دلیل است که کارشناسان تغذیه پیشنهاد می کنند که آن را به میزان کم مصرف کنید تا فقط نیازهای بدن را تامین کند و به بدن آسیب نرساند از جمله مواردی که بسیار مهم است کالری بالای آن می باشد که می تواند به تناسب استایل شما صدمه وارد کند.

Share