از کسب و کار بادمجان تا خانه زعفرانیه تهران

امروزه بادمجان سرخ شده بیشتر از نوع آب پز مورد استقبال قرار می گیرد ولی به هر حال نوع آب پز آن از مواد معدنی و ویتامینهای بیشتری برخوردار می باشد و زمانی که شما بادمجان ریز قلمی را سرخ می کنید، به خصوص اگر درجه حرارت زیاد باشد، امکان از بین رفتن مواد معدنی و ویتامینهای این محصول کاملا وجود خواهد داشت.

خانه به معنای یک سرپناه برای هر بشر در کره خاکی است. علاقه من باعث شد در تهران خانه دار بشوم و یک سر پناه داشته باشم. من در زمینه بادمجان توانسته ام درآمد بالا کسب کنم و در زعفرانیه تهران خانه مورد علاقه خود را خریداری کنم. این مقاله به شما کمک خواهد کرد به رویا هایتان دست پیدا کنید.

بادمجان دلمه ای

خشک کردن بادمجان به سبب کاهش آب و رطوبت موجود در آن، سبب افزایش عمر این صیفی جات پر خاصیت می‌ شود، روش های زیادی برای خشک کردن بادمجان دلمه به همراه طرز صحیح نگهداری بادمجان دلمه وجود دارد.تلاش کنید پوست بادمجان را تا حد امکان نازک در بیاورید برای این کار می‌ توانید از چاقو های مخصوص پوست کندن استفاده کنید.در هنگام خرد کردن بادمجان به‌ منظور خشک کردن، باید در نظر داشته باشید که بادمجان را برای چه موردی خشک می‌ کنید چرا که قطر بادمجان‌ های برش خورده برای غذاهای مختلف نظیر سوپ، خورشت و سرخ کردن متفاوت می‌ باشد. برای این منظور همانند روش قبلی بادمجان‌ ها را به مدت ۳ دقیقه بخارپز می‌ کنید سپس برش‌ های بادمجان را در آب سرد قرار می‌ دهید، این کار از پخته شدن بادمجان جلوگیری می‌ کند.می‌ توانید برش‌ های بادمجان را بر روی یک کاغذ بچینید و کاغذ را در زیر نور آفتاب قرار دهید، پس‌ از دو روز بادمجان‌ ها کاملاً خشک می‌ شوند و می‌ توانید آن‌ ها را بسته‌ بندی کنید.

بادمجان سرخ شده

امروزه بادمجان سرخ شده بیشتر از نوع آب پز مورد استقبال قرار می گیرد ولی به هر حال نوع آب پز آن از مواد معدنی و ویتامینهای بیشتری برخوردار می باشد و زمانی که شما بادمجان ریز قلمی را سرخ می کنید، به خصوص اگر درجه حرارت زیاد باشد، امکان از بین رفتن مواد معدنی و ویتامینهای این محصول کاملا وجود خواهد داشت. می خواهیم بدانیم بادمجان سرخ شده چند روز در یخچال می ماند؟ بادمجان از جمله خوراک هایی است که همیشه طرفدار دارد. برای همین بسیاری از خانم های خانه دار سعی می کنند تا قبل از فرا رسیدن زمستان و کم شدن بادمجان ، آن را ذخیره کنند.

برای این کار می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. برخی بادمجان را کباب می کنند ، برخی آن را سرخ می کنند و برخی به صورت آبپز نگهداری می کنند یکی از روش های افزایش ماندگاری بادمجان ، سرخ کردن و نگهداری آن در یخچال است. با وجود آن که نگهداری بادمجان به صورت فریز می تواند برخی از خواص آن را تغییر دهد اما فریز کردن اصولی بادمحان سرخ کرده تغییر زیادی در طعم آن نخواهد داشت. بادمجان در حالت عادی ، ماندگاری بسیار کمی دارد.

بادمجان شکم پر

مصرف یکسری مواد غذایی مثل بادمجان شکم پر که یک منبع غنی از پتاسیم است و میزان سدیم در آن کم می باشد، برای افرادی که دچار فشار خون هستند بسیار مفید است و مصرف منظم آن تاثیر بسزایی در تنظیم فشار خون دارد. همچنین مصرف بادمجان به دلیل ماده ای به نام ناسونین که در آن وجود دارد باعث پیشگری از بیماری سرطان نیز می شود. بنا بر بررسی ها و پیشرفت علم مشخص شد که بادمجان دارای یک ماده ی مفید بر علیه تشنج است که مصرف آن می تواند در پیشگیری و بهبود این بیماری بسیار موثر باشد. بادمجان جزو صیفی جات بسیار خوشمزه و پر طرفدار است که به صورت پخته و سرخ کرده می توان از آن استفاده کرد.

Share