چگونه از ورشکستگی به ثروتی عظیم رسیدم

اوضاع سخت اقتصادی و تحریم ها ی سخت موجب ورشکستگی من شد که ضرر های زیادی کردم  حتی باعث شد که مدتی تجربه افسردگی را بچشم اما به لطف خدا با اشنا شدن با این مجموعه توانستم محصولات کارخانه خود را به فروش برسانم و ثروت خود را دو چندان کنم و از جمله این محصولات را در زیر بیان کردم.

اوضاع سخت اقتصادی و تحریم ها ی سخت موجب ورشکستگی من شد که ضرر های زیادی کردم  حتی باعث شد که مدتی تجربه افسردگی را بچشم اما به لطف خدا با اشنا شدن با این مجموعه توانستم محصولات کارخانه خود را به فروش برسانم و ثروت خود را دو چندان کنم و از جمله این محصولات را در زیر بیان کردم.

ارده و عسل

کیفیت بالا و بی نظیر ارده و عسل سبب تبلیغ بیشتر آنها در بین خانواده‌ها شده است و باعث شده تا هر روز به تعداد خریداران آنها اضافه شود و افراد بیشتری مشتاق باشند تا این خرید بی نظیر را انجام دهند و از مزایای آن ها بهره مند شوند.

خواص فراوان عسل برای همه افراد روشن و واضح می باشد به گونه‌ای که عسل خاصیت ضد میکروبی دارد و می‌تواند انواع میکروب ها و عفونت ها را به طور کامل درمان کند و علاوه بر آن به خاطر داشتن ترکیبات سالم و طبیعی به افزایش انرژی افراد کمک می کند.

استفاده از ترکیب ارده و عسل باعث مهار رادیکال های آزاد در بدن می شود و می تواند انواع عفونت ها را درمان کند و همین امر به سلامت و شادابی افراد کمک می‌کند و ضعف و بی حالی را در طی روز به طور کامل از بین می برد.

این ترکیب خاص و ویژه سرشار از کلسیم نیز می باشد طوری که استفاده از آن به تقویت استخوان ها کمک می کند و می تواند آرتروز را از بین ببرد و به همین دلیل به مادران باردار نیز توصیه می شود تا مصرف آن را در وعده غذایی خود قرار دهند.

ارده کنجد

برای آن که قلب و عروق همیشه در سلامت باشند باید از انواع چربیهای سالم در تغذیه خود استفاده کنیم و ارده کنجد خانگی طبیعی دارای دو چربی سالم سسامین و سسامولین می‌باشد که مانع از بسته شدن رگهای قلب می‌شوند.

شما به‌طور روزانه نیازمند اسید فولیک و نیز انواع پروتئین می‌ باشید و از آنجا که ارده حاوی اسید فولیک زیادی است پس با گنجاندن آن در برنامه غذایی نیاز خود را به این اسید و پروتئین تامین می‌کنید. همچنین دارای آهن بسیار زیادی می‌ باشد پس علاوه ‌بر آن که از بیماری کم ‌خونی پیشگیری می ‌کند برای افراد مبتلا به کم‌ خونی نیز بسیار مفید می‌باشد.

لازم به ذکر است، به دلیل وجود آهن زیاد مانع از خستگی و ضعف می‌ شود و در نتیجه بی‌حالی را در وجود شما از بین می‌برد

ارده قرمز

یکی از دسر هایی که می توانید آن را به همراه ارده قرمز استفاده کنید ژله می باشد که ترکیب آن بسیار جذاب و وسوسه انگیز می باشد. ژله ها از موادی می باشند امروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند و با طعم های متفاوت آن را مصرف می کنند شما می توانید ژله ها را به صورت آماده تهیه کنید یا پودر آن را با طعم های متفاوت از فروشگاه ها بخرید و طبق سلایق خود از را تولید کنید.

مصرف ارده قرمز همراه با ژله علاوه بر طعم بسیار خوبی که دارد می تواند بسیار مفید باشد زیرا سرشار از مواد مغذی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد. کلسیم: ارده سرشار کلسیم می باشد که برای استخوان بسیار مفید می باشد بنابر این بهتر است کودکان در حال رشد از این محصول تغذیه کنند.

فسفر: فسفر از موادی می باشد که برای تولید سلول های بدن مورد نیاز می باشد و برای بهبود عملکرد مغز بسیار ضروری می باشد و از بروز بیماری های مغزی مانند آلزایمر جلوگیری می کند. تیامین: تیامین یا ویتامین B1 از موادی می باشد که در ارده بسیار یافت می شود و از بروز عصبانیت، خستگی و اضطراب و استرس جلوگیری می کند.

Share