بهترین ایده کسب درآمد اینترنتی برای جوانان و نوجوانان (۱۰۰% پولساز)

در این پست بهترین ایده های کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان و جوانان معرفی شده است. ایده‌هایی که ۱۰۰% تضمینی می‌توانند شما را به درآمد آنلاین برسانند.

ایده های کسب درآمد برای نوجوانان که در این پست معرفی می‌شوند، برای جوانان و حتی بزرگسالان نیز مفید هستند، چراکه مهارت‌های پرتقاضایی‌اند و یادگیری آن‌ها نیز چندان دشوار نیست.

بسیاری از این مهارت‌های پولساز در سایت آموزشی میهن لرن به‌صورت رایگان و یا در قالب دوره‌های آموزشی تخصصی آموزش داده شده‌اند.

در ادامه بیش از ۱۸ ایده و مهارت کسب درآمد برای جوانان و نوجوانان خدمتتان معرفی خواهد شد.

یادگیری وردپرس: طراحی سایت بدون کد نویسی

وردپرس

امروزه دیگر کمتر کسی از است که نام وردپرس را به‌عنوان بزرگترین سیستم مدیریت محتوای جهان نشنیده باشد و تقریبا می‌توان گفت هر فردی که قصد راه اندازی سایت دارد، حتما یک بار اسم وردپرس به گوشش خورده است. اما وردپرس دقیقا چیست و چرا اینقدر محبوب است؟

در یک کلام می‌توان گفت: «وردپرس بزرگترین سایت ساز جهان هست که شما را کد نویسی برای طراحی سایت بی نیاز می‌کند.»

دیگر نیازی نیست سال‌ها زمان صرف کنید تا زبان‌های برنامه نویسی وب مانند PHP و html/css را یاد بگیرید. کافی است فقط یک ماه زمان بگذارید تا در وردپرس حرفه‌ای شوید و هر سایتی را با آن طراحی کنید.

وردپرس مزایای زیر را دارد:

  • متن باز و رایگان است. برای نصب وردپرس نیازی به پرداخت هیچ پولی نیست.
  • یادگیری وردپرس آسان بوده و در کمتر از ۱ ماه می‌توانید در آن به استادی برسید.
  • وردپرس بزرگترین سیستم مدیریت محتوای جهان است و بیش از ۴۰% سایت‌های جهان با آن راه‌اندازی شده‌اند.
  • سایت‌های بزرگی مانند مجله دیجی کالا، بخش خبری مایکروسافت و بسیاری از سایت‌های پرمخاطب دنیا با وردپرس طراحی شده‌اند.
  • با وردپرس می‌توانید در ۵ دقیقه سایت اولیه خود را راه‌اندازی کنید.
  • وردپرس امنیت بسیار زیادی دارد و به‌راحتی قابل هک شدن نیست.
  • افزونه المنتور وردپرس این قابلیت را به شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن هر ایده‌ای که برای طراحی قالب دارید را پیاده‌سازی کنید.
  • و ده‌ها قابلیت دیگر که وردپرس را به‌عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای جهان مشهور کرده است.

اگر وردپرس را یاد بگیرید بیش از ۱۰ روش برای کسب درآمد از آن وجود دارد که به‌صورت کامل در مقاله کسب درآمد از وردپرس معرفی شده‌اند.

بعد از چه مدتی می‌توان با وردپرس به درآمد رسید؟

تخمین دقیقی نمی‌توان از این موضوع ارائه داد، اما موارد مختلف نشان داده است که به‌صورت میانگین بین ۲ تا ۵ ماه می‌توانید با یادگیری وردپرس کسب درآمد کنید.

حداکثر ۱ ماه یادگیری وردپرس و تسلط بر آن از شما زمان خواهد گرفت و سپس هم یک الی دو هفته نیاز است تا یک یا دو سایت به‌عنوان نمونه کار برای خود طراحی کنید و بعد می‌توانید از میان دوستان و آشنایان خود اولین پروژه طراحی سایت وردپرس را قبول کنید.

مطمئن باشید که مشتری فراوان است و پیدا می‌شود. این روزها همه قصد راه‌اندازی سایت دارند و طراحی سایت یکی از پرتقاضاترین شغل هاست که با یادگیری وردپرس می‌توانید صاحب این شغل شوید.

برای یادگیری وردپرس می‌توانید از طریق لینک https://www.mihanlearn.net/wordpress به صفحه آموزش وردپرس در سایت میهن لرن بروید و رایگان وردپرس را بیاموزید.

آموزش‌های وردپرس سایت میهن لرن توسط مهندس سعید حکیمی نیا تولید شده است که مولف بیش از ۷ کتاب در زمینه‌های وردپرس، سئو، دیجیتال مارکتینگ، امنیت سایت‌ها و… هستند. کافیست نام ایشان را در گوگل جستجو کنید تا دوره‌های آموزشی و کتاب‌هایشان را در سایت ناشران و مجموعه‌های آموزشی معتبر معتبر مانند مجتمع فنی تهران، فیدیبو، ایران کتاب، دیجی کالا و… مشاهده کنید.

خلاصه در هر سنی هستید، به‌ویژه اگر نوجوانید، وردپرس می‌تواند مهارت خوبی برای کسب درآمد اینترنتی در منزل باشد.

اگر موافقید به سراغ ایده بعدی کسب درآمد نوجوانان و جوانان برویم.

یادگیری سئو: افزایش رتبه سایت‌ها در گوگل

seo

اگر دقت کرده باشید همه سایت طراحی می‌کنند تا در گوگل حضور داشته باشند. اما حضور در گوگل چگونه امکان‌پذیر است؟

مرحله اول این است که یک سایت طراحی شود (که با وردپرس انجام می‌شود) و مرحله دوم این است که آن سایت سئو (SEO) شود.

سئو چیست؟

سایت‌ها به خودی خود وارد نتایج جستجوی گوگل نمی‌شوند. درواقع هر سایت باید اعتبار خود را به گوگل ثابت کند تا به‌تدریج رشد کند و در نتایج جستجوی گوگل دیده شود.

در فرایند سئوی سایت، متخصصان این حوزه معمولا بیش از ۲۰۰ آیتم را رعایت و اجرا می‌کنند تا سایت مقبولیت لازم را برای کسب جایگاه در گوگل به دست آورد.

پس به همین سادگی نیست که فکر کنیم راه‌اندازی سایت مساوی است با حضور در لینک اول گوگل! سایت باید سئو شود تا به صفحه نخست گوگل برسد.

شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های آموزشی سئو و کسب تجربه لازم، تبدیل به یک متخصص سئو شوید و از این طریق درآمدزایی کنید.

سئوی سایت‌ها امروزه یکی از پولسازترین شغل‌های اینترنتی است، چراکه از مهم‌ترین شاهراه‌های درآمدی همه کسب‌وکارهای آنلاین گوگل است و این کسب‌وکارها حاضرند هزینه‌های قابل توجهی برای متخصصان سئو بپردازند تا سایتشان به رتبه‌های نخست گوگل برسد.

دوره‌های آموزشی مختلف پیرامون سئو در سایت‌هایی مانند میهن لرن، فرادرس، مدیر سبز، فرانش، وبسیما و… منتشر شده است که می‌توانند شما را به متخصص سئوی تمام عیار تبدیل نمایند.

همچنین اگر هنوز تردید دارید که وارد فضای یادگیری سئو شوید و در هزینه کردن برای دوره‌های سئو شک دارید، می‌توانید از کتاب‌هایی که در این زمینه وجود دارد کمک بگیرید تا با هزینه بسیار کمتری بتوانید مقدمات را یاد بگیرید و متوجه شوید که اصلا به این زمینه علاقه دارید یا نه.

کتاب 0 تا 100 دیجیتال مارکتینگ

کتاب‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد مانند کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ اثر فروغ شریعتمداری و سعید حکیمی نیا که برای درک مسیر سئو مناسب هستند. با مراجعه به لینک https://www.digikala.com/product/dkp-840596 در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و یا جستجوی اسم این کتاب در گوگل می‌توانید این کتاب را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه‌های مختلف تهیه کنید.

قدرت سئو را در دنیای دیجیتال مارکتینگ دست کم نگیرید. هم به‌عنوان یک شغل و مهارت ارزشمند است و هم اگر خودتان سایت دارید، می‌توانید این دانش را یاد بگیرید و سایتتان را در گوگل رشد دهید تا فروشتان افزایش پیدا کند.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ

قدرت اینستاگرام در فضای بازاریابی دیجیتال بر هیچ فردی پوشیده نیست و همه می‌دانیم که اینستاگرام تا چه اندازه پولساز است.

یکی از بهترین ایده های کسب درآمد برای نوجوانان می‌تواند یادگیری مهارت بازاریابی در اینستاگرام باشد.

بیش از ۵۰ میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی حضور دارند که اغلب خریدهای خود را از اینستاگرام انجام می‌دهند. این جذابیت باعث شده است تا بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی و سنتی وارد فضای کسب درآمد از اینستاگرام شوند و به کسب درآمد بپردازیند.

کلیه کسب‌وکارهای اینستاگرامی به ادمین پیج و اینستاگرام مارکتر نیاز دارند تا کسب‌وکارشان به درآمد برسد.

پیشنهاد می‌کنیم پست ایده های درآمدزایی از اینستاگرام را بخوانید تا با فرصت‌های کسب‌وکار در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

اگر جوان هستید مطمئنا روحیه کار در این فضا نیز برایتان مناسب است.

جمع‌بندی و حرف پایانی

ایده‌هایی که برای کسب درآمد اینترنتی نوجوانان و جوانان گفته شد همه پولساز هستند و افراد بسیاری از این فرصت‌های اینترنتی درآمد کسب می‌کنند، منتها نیاز است تا یکبار برای همیشه اراده کنید و یکی از این مهارت‌های پولساز را انتخاب کنید و عمیقا آن را یاد بگیرید. سپس مطمئن باشید که درآمد خوب و قابل توجه در انتظارتان است.

برای راهنمایی بیشتر پیرامون هر یک از این ایده‌های کسب درآمد و یا آشنایی با ایده‌های بیشتر، می‌توانید به سایت آموزشی میهن لرن (www.MihanLearn.net) مراجعه کنید.

Share