با سرویس پشتیبانی وردپرس، استخدام پشتیبان سایت را فراموش کن!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل‌های پشتیبانی برنزی، نقره‌ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند.

آیا نگران سلامت وب‌سایت وردپرسی خود هستید؟ آیا با مشکلات متعدد در وب‌سایت مواجه شده‌اید و نمی‌دانید چطور آن‌ها را رفع کنید؟ آیا از بروز خطاهای مختلف در سایت وردپرسی خود خسته شده‌اید؟ اگر جواب بله است، پس شما به کمک سرویس پشتیبان وردپرس نیاز دارید! اما پشیبان وب‌سایت وردپرس کیست و چه وظایفی دارد؟ او چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟ در این راهنما قصد داریم در رابطه با سرویس پشتیبانی وردپرس اطلاعاتی را خدمتتان ارائه دهیم که قطعاً با مطالعه آن‌ها بخش عظیمی از مشکلات شما در نحوه رفع خطاهای وب‌سایت وردپرسی حل خواهد شد!

آشنایی با سرویس پشتیبانی سایت وردپرس

سرویس پشتیبانی وردپرس؛ حلال مشکلات!

در قدم اول خوب است که یک آشنایی کوتاه با پشتیبان وردپرس داشته باشیم. وب‌سایت‌ها، به ویژه وب‌سایت‌های وردپرسی برای ادامه فعالیت و توسعه بهتر به کمک نیاز دارند. در واقع وب‌سایت شما باید از لحاظ فنی سالم باشد؛ حالا این سلامتی چگونه به دست می‌آید؟ با کمک افرادی که در حیطه وردپرس تخصص و تجربه دارند و با فراز و نشیب‌هایی که در این راه وجود دارد مسلط هستند، می‌توان از وب‌سایت به خوبی مراقبت کرد. تیم پشتیبان سایت‌های وردپرسی یا هر سایت دیگری اگر از ابتدای مسیر در کنار شما باشند، پس از راه‌اندازی سایت برای آن محتوای باکیفیت تهیه می‌کنند، مشکلات فنی سایت را شناسایی و آن‌ها را برطرف کرده و به طور کل وب‌سایت شما را در وضعیت آماده قرار می‌دهند.

وظایف پشتیبان وردپرس

افرادی که تحت عنوان «پشتیبان وردپرس» مشغول به فعالیت هستند، تقریباً شرح وظایف مشخص و از پیش تعریف‌شده‌ای بر عهده دارند. در ادامه با وظایف تیم پشتیبانی وردپرس بیشتر آشنا خواهیم شد:

  • آشنایی کامل با وردپرس و نکات ریز و درشت آن
  • داشتن توانایی طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی یک وب‌سایت استاندارد وردپرسی
  • آشنایی با مباحث سئو Off-Page و On-Page
  • برخورداری از توانایی تولید محتوا بر مبنای استانداردهای سئو
  • آشنایی با SQL، Php،CSS ،HTML و  JS به منظور اعمال تغییرات و اصلاحات مورد نیاز
  • آشنایی با کنترل پنل یا به طور کل هر نوع ابزار مدیریتی مشابه با آن
  • داشتن توانایی طراحی صفحات لندینگ به نحو احسن
  • تسلط بر پیاده‌سازی وب‌سایت وردپرس و ووکامرس و همچنین نحوه اشکال‌زدایی و عیب‌یابی آن‌ها
  • از دیگر وظایف پشتیبانی وردپرس می‌توان به آشنایی با مباحث مربوط به رابط کاربری و همچنین تجربه کاربری اشاره کرد.
  • داشتن تسلط کامل بر GTMETRIX و نحوه برطرف کردن خطاهای مرتبط با آن
  • توانایی بک لینک‌سازی و کار با ابزارهای بهینه‌سازی سرعت
  • آشنایی با نرم‌افزارهای آفیس به منظور گزارش‌نویسی و همچنین تسلط بر ویرایش قالب و اعمال تغییرات جزئی و کلی
  • طراحی بنرهای گرافیکی مناسب برای وب‌سایت و صفحه اینستاگرام

با کمک سرویس پشتیبانی وردپرس وب‌سایت را از این رو به آن رو کن!

ممکن است برای شما هم سوال باشد که با کمک پشتیبان وردپرس چه بر سر وب‌سایت می‌آید! دوستان عزیز، اگر یک پنل پشیبانی مناسب را برای وب‌سایت خود تهیه کنید، شک نداشته باشید که وب‌سایت شما دستخوش تغییرات مثبت و بسیار خوبی خواهد شد. به عنوان مثال، وب‌سایت شما ۲۴ ساعته تحت نظر کارشناسان مجرب قرار خواهد گرفت؛ در نتیجه در صورت بروز هرگونه خطا، مشکل به وجود آمده به سرعت رفع خواهد شد.

اگر در قالب‌ یا افزونه‌ها ایرادی به وجود آید، تیم پشتیبانی وردپرس به سرعت آن را رفع کرده و از بروز اختلال در وب‌سایت جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، دیگر نیازی نیست که درگیر به‌روزرسانی‌ها باشید! تیم حرفه‌ای پشتیبانی وردپرس افزونه‌ها و وردپرس شما را به طور مرتب به‌روز کرده و همواره تلاش خود را در راستای افزایش امنیت و بهبود عملکرد وب‌سایت به‌کار می‌گیرد. چنانچه در وب‌سات وردپرسی شما هرگونه بدافزاری شناسایی شود، پشتیبان وردپرس فوراً آن را حذف کرده و امنیت سایت را تأمین خواهد کرد.

اگر نگران امنیت وب‌سایت خود هستید و این موضوع بیش از هرچیز دیگری برایتان اهمیت دارد، لازم است بدانید که تیم پشتیبانی وردپرس با بهره‌‌گیری از یک سیستم مانیتورینگ یک‌پارچه از هرگونه مسئله امنیتی جلوگیری خواهد کرد. ناگفته نماند که تیم پشتیبانی وردپرس وظیفه بک‌آپ‌گیری منظم وب‌سایت شما را نیز برعهده دارد. از وب‌سایت شما و اطلاعات آن چندین نسخه در گوگل درایو بک‌آپ گرفته می‌شود؛ در نتیجه دیگر نیازی نیست که نگران از دسترس خارج شدن وب‌سایت و اطلاعات آن باشید. اما سوال اینجاست که بهترین سرویس پشتیبانی وردپرس کدام است؟!

تاپ وردپرس ؛ ارائه‌دهنده معتبرترین سرویس پشتیبانی وردپرس

اکنون که با وظایف پشتیبان وردپرس و مزایایی که استفاده از این سرویس می‌تواند برای وب‌سایت وردپرسی ما به همراه داشته باشد آشنا شدیم، لازم است که تاپ وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی در این حیطه در حال فعالیت هستند، اما به نظر شما تمامی وب‌سایت‌ها و کارشناسان از یک سطح دانش و تجربه برخوردارند؟! طبیعتاً نه!

مجموعه تاپ وردپرس به منظور هموارتر کردن مسیر پیشرفت شما عزیزان، پنل‌های پشتیبانی برنزی، نقره‌ای و طلایی را تعریف کرده است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارند. تاپ وردپرس معتقد است که پشتیبانی وب‌سایت وردپرسی یک امر بسیار مهم بوده و باید جدی گرفته شود. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر مزایای پکیج‌های پشتیبانی ارائه شده توسط تاپ وردپرس داشته باشیم، می‌توانیم بگوئیم که در این پکیج‌ها بک‌آپ‌گیری هفتگی، به‌روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه‌ها، انجام تنظیمات مرتبط با افزونه‌ها و قالب نصب شده، مسدود کردن دیدگاه‌ها و ثبت‌نام‌های اسپم، تجزیه و تحلیل عملکرد کلی سایت، فعال کردن SSL، تهیه گزارش از ایرادات وب‌سایت، افزایش سرعت و افزایش امنیت سایت وردپرسی و… ارائه شده است.

علاوه بر این، با کمک تاپ وردپرس می‌توانید در رابطه با سئو و بهینه‌‌سازی وب‌سایت خود مانند آموزش سئو رنک مث مشاوره‌های موثر و کارآمد دریافت کنید. دوستان، فراموش نکنید که در قرن ۲۱ و در سال ۲۰۲۲ تقریباً هر موضوعی وابسته به اینترنت و تکنولوژی است؛ در نتیجه تنها راه چاره برای کسب سود از این تغییرات همگام شدن با دنیای مدرن و جدید می‌باشد. خرید، فروش، ارائه محصولات و خدمات، آموزش و… همه و همه به طریقی درگیر با اینترنت هستند. اگر وب‌سایت شما از نوع وردپرسی است، شک نکنید که استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس می‌تواند در مسیر رشد و توسعه بسیار کمک‌کننده باشد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن این موضوع وب‌سایت خود را به یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای هم‌چون تاپ وردپرس بسپارید!

Share