با طراحی سایت راه چند ساله را چند ماهه بپیمائید!

اگر شما نیز از آن جمله افرادی هستید که هنوز برای طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت اقدامی نکرده اید، مطمئن باشید به ازای هر یک روز تاخیر، چند هفته یا حتی چند ماه از پیشرفت واقعی خود دور خواهید ماند.

این روزها کسب و کارهای اینترنتی گوی رقابت را از کارهای قدیمی و سنتی دزدیده اند و با سرعت قابل توجهی در حال توسعه و گسترش هستند. اگر شما نیز از آن جمله افرادی هستید که هنوز برای طراحی سایت و فعالیت در دنیای اینترنت اقدامی نکرده اید، مطمئن باشید به ازای هر یک روز تاخیر، چند هفته یا حتی چند ماه از پیشرفت واقعی خود دور خواهید ماند. با ما همراه شوید تا شما را با مزایای طراحی سایت آشنا کنیم.

مزایای طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی

نظام حاکم بر هر کسب و کاری نظام عرضه تقاضا است. به هر میزان که شما بتوانید مشتریان بیشتری به خود جذب کنید، سودآوری شما بیشتر خواهد بود. این روزها افراد بیشتر خدمات خود را اینترنتی درخواست داده و خریدهای خود را آنلاین و غیر حضوری انجام می دهند. از اینرو اگر شما نیز به دنبال جذب مشتری بیشتر هستید، همین امروز برای طراحی سایت خود اقدام کنید.

سرعت کاری خود را چند برابر خواهید کرد

در صورتی که شما در یک فروشگاه و یا شرکت به صورت حضوری فعالیت داشته باشید، در یک زمان واحد تنها می توانید با یک نفر وارد تعامل و صحبت شوید، این تعداد شاید در مورد مراکز خرید بیشتر باشد. با طراحی سایت شما می توانید بدون محدویت در هر زمان به هر تعداد مشتری خدمات ارائه دهید. در یک ثانیه ممکن است چند ده نفر وارد سایت شما شده، با محصولات و خدمات شما آشنا شده و درخواست خرید و یا دریافت خدمات کنند. این مساله سرعت کاری و پذیرش سفارش های شما را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.

روند رشد و عملکرد خود را به خوبی بررسی خواهید کرد

در صورتی که شما برای کسب و کار خود به دنبال طراحی سایت باشید، می توانید به راحتی عملکرد خود را مورد سنجش و بررسی قرار دهید. نرم افزارهای بسیاری موجود است که کار شما تنها کافی است داده های مربوط به کسب و کار و دیتاهای آن را وارد آن ها کرده تا نقاط ضعف و قوت کاریتان را در کسری از ثانیه به شما نشان دهد. از طرف دیگر شما می توانید به راحتی از تمام مشتریان خود نظرسنجی کرده تا از میزان رضایت آن ها مطلع شوید. بررسی عملکرد و تلاش برای رفع نقاط ضعف می تواند در زمان کوتاه تری شما را به نقطه ایده آل برساند.

می توانید مشتریانی بدون محدودیت جغرافیایی داشته باشید

یکی از مزایای اصلی و مهم طراحی سایت آن است که شما می توانید به کمک آن تعداد مشتریان خود را نه به صورت خطی حتی به صورت نمایی چند برابر کنید. در کسب و کار قدیمی مشتریان شما تنها محدود به محل سکونت شما هستند، از اینرو در حالت حداکثری نیز شما نمی توانید بیش از مقدار معینی فروش و یا مشتری داشته باشید. طراحی سایت و دنیای مجازی به شما این امکان را می دهد که بدون محدویت جغرافیایی بتوانید خدمات خود را به هر شهر و یا کشوری ارائه داده و یا محصولات خود را بفروشید.

بدون پرداخت هیچ هزینه ای تبلیغات کنید

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که زمانی که یک محصول خاص یا موضوعی را در موتورهای جست و جو می نویسید، سایت ها بر چه اساسی به شما نمایش داده می شود. اولویت نمایش این سایت ها به اصولی به نام سئو باز می گردد که به عوامل مختلفی از جمله طراحی سایت و محتوای مناسب مربوط می شود.

در صورتی که شما یک طراحی سایت مناسب داشته باشید، افراد تنها با یک کلیک وارد سایت شما شده و با خدمات شما آشنا می شوند. انتخاب سایت در موتورهای جست و جو رایگان است و شما بدون هیچ هزینه ای می توانید برای خود در صدر موتورهای جست و جو تبلیغ کرده و افراد زیادی را به مشتریان خود تبدیل کنید.

روش های درآمدزایی خود را چند برابر کنید

جالب است بدانید که دنیای گسترده اینترنت سرشار از روش های کسب درآمدهای میلیونی است که شاید برایتان جالب و حتی عجیب باشد. ساده ترین و نام آشناترین روش های کسب درآمد در اینترنت انجام تبلیغات است. اگر سایت شما تعداد بازدید کننده قابل توجهی داشته باشد، می توانید برای یک شرکت و برند دیگر تبلیغ کرده و به ازای آن پول دریافت کنید. بنابراین اگر هنوز برای ورود به دنیای دیجیتال شک دارید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که طراحی سایت، راه کسب درآمدهای بیشتر را نیز برای شما باز خواهد کرد.

طراحی سایت توسط ایزی وب

اگر شما نیز با خواندن این مقاله به طراحی سایت و صفحات مجازی برای کسب و کار خود علاقه مند شده اید، در گام بعدی باید یک طراح و شرکت مناسب برای این کار پیدا کنید. به این نکته توجه داشته باشید که سایت شما اعتبار شما در دنیای مجازی و واقعی است که می تواند نشانگر میزان کیفیت، دقت و تعهد کاری شما باشد. از طرف دیگر همانطور که در بالا نیز اشاره شد، طراحی سایت باید به گونه ای باشد که سایت شما بتواند در نتایج جست و جوی گوگل در جایگاه مناسبی قرار بگیرد.

یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت و دیگر خدمات دیجتال مارکتینگ، شرکت ایزی وب یا داده آسان ایرانیان بوده که بیش از ۶ سال فعالیت حرفه ای و موفق در این زمینه داشته است. ایزی وب دارای عضویت سازمان نظام صنفی، شورای عالی انفورماتیک و دارنده گواهی نامه امنیتی از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران بوده و تمامی مجوزها لازم برای این نوع فعالیت را دارد.

تمامی اصول سئو، امنیت بالا، سرعت لود مناسب، طراحی گرافیکی زیبا و متناسب با کسب و کار، آموزش و پشتیبانی، سادگی پنل مدیریت و غیره اصولی است که ایزی وب در طراحی سایت خود به آن ها توجه دارد. کیفیت کار و تخصص ایزی وب تاکنون چندین جایزه و تندیس داخلی و بین المللی از جمله کسب ۵ عنوان نخست جشنواره طراحی سایت ایران، کسب ۴ عنوان نخست جشنواره ساب پرتال شهرداری و کسب عنوان بهترین سایت دی ان ان آمریکا را برای شرکت به ارمغان آورده است.

Share