امکان ساده برای درخواست طراحی سایت در رشت؛ چطور و چرا؟

تیم طراحی و توسعه «بوجر» متشکل از دپارتمان‌های بخش فنی و حوزه دیجیتال آماده ارائه خدمات به افراد یا کسب و کارهایی ا‌ست که در استان گیلان فعالیت دارند.

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت یا حوزه‌ای که در آن فعال است، می‌تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در حال حاضر، برخی از کسب‌و‌کارها هنوز متوجه نیستند که فرهنگ خرید یا دریافت خدمات در حال تغییر است و اکثر مشتریان یا متقاضیان قبل از خرید یا درخواست، از وب سایت آنها بازدید می‌کنند.

حضور تاثیرگذار و آنلاین بودن، به‌ویژه به کمک یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله! کیفیت وب­سایت شما بر نتایج تأثیر می‌گذارد. طراحی و توسعه بر اساس کسب‌وکار شما که منطبق بر اهداف و خدمات شما باشد بسیار مهم است.

تیم طراحی و توسعه «بوجر» متشکل از دپارتمان‌های بخش فنی و حوزه دیجیتال آماده ارائه خدمات به افراد یا کسب و کارهایی ا‌ست که در استان گیلان فعالیت دارند.

معمولا، افراد برای فروش خدمات و محصول به صورت آنلاین مردد هستند، چون احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب‌سایت را مدیریت کنند.

در مواقع دیگر، شرکت‌­ها نگران قیمت هستند. اگر جز این دسته از افراد هستید و با جستجوی عبارت «طراحی سایت در رشت» به این مطلب دست پیدا کرده‌اید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست؛ شما به راحتی می‌توانید مشاوره رایگان دریافت کنید و از چند و چون طراحی سایت، هزینه، زمان و سایر موارد مرتبط به آن آگاه شوید.

۱. مصرف­ کنندگان به دنبال اطلاعات هستند

در دنیای امروز بیشتر مصرف­کنندگان به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در تصمیم­گیری هوشمندانه‌­تر برای خرید کمک کند.

 در واقع، طبق گفته بنیاد تجارت الکترونیک، ۸۸ درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید آنلاین یا فروشگاه، از طریق وبسایت درباره اطلاعات محصول تحقیق می‌کننداین روند رفتاِر خریدار، اهمیت لزوم داشتن یک وب سایت برای مشاغل امروزی را تایید و تأکید می­کند.

هرچه به مشتریان بیشتری در اینترنت دسترسی پیدا کنید، فرصت های بیشتری برای فروش دارید.

۲. وبسایت برای شما اعتبار می‌آورد

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار در حوزه کسب‌و‌کاراست. در شرایط فعلی بازار کشورمان و با وجود رقبا، یکی از راه‌هایی که می‌توانید متمایز شوید این است که یک وب سایت با ظاهر خوب داشته باشید و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریان خود منتقل کنید.

بدون وب­سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می‌دهد که شما یک تجارت واقعی دارید.

۳. شهرت و دیدن شدن نام برند شما مهم است

یکی از مهم­ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. به قطع با داشتن یک سایت و با مشخص کردن اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی و چه چیزی را ارائه می‌دهید، شانس خرید مشتریان یا دریافت خدمات از شما افزایش پیدا خواهد کرد.

احتمالا بدون وب سایت، انجام این کار می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد چراکه مردم نمی‌توانند به راحتی اطلاعات باکیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند. بازی در شبکه‌های اجتماعی لازم است اما کافی نیست! قرار نیست تمام اهداف رشد معطوف به شبکه‌های اجتماعی باشد!

۴. وبسایت، مرکز اهداف دیجیتال مارکتینگ

چه یک کسب و کار خانگی باشید که به تازگی آن را راه­اندازی کرده­اید، چه یک شرکت بزرگ با تراکنش مالی بسیار، وبسایت از تمام تلاش­های بازاریابی دیجیتال شما پشتیبانی خواهد کرد. اگر اهل تبلیغات هدفمند و پر بازده باشید، بدون وبسایت یک جای کار لنگ خواهد بود.

باید بدانید که با طراحی وب سایت حرفه‌­ای تاثیر اولیه مهمی را به جا خواهید گذاشت. وب سایت شما اغلب اولین برداشت مشتریان از برند شما است. از طرفی برنامه‌های هدفمند بازاریابی دیجیتال یک هدف را دنبال می‌کنند: «هدایت کاربران به سمت سایت و در نهایت تلاش برای خرید از شما یا دریافت خدمات»

لزوما گران و هزینه‌­بر بودن یک سایت نمی‌­تواند به فروش و کسب مشتری بیش­تر کمک کند. آنچه در این بین حرف اول را می­زند خلاقیت در انتخاب ساختار وبسایت، چیدمان طراحی، محتوا و کپی رایتینگ مناسب و عناصر دیگری است که در کنار یک تیم حرفه‌­ای می‌­توانید به دست بیاورید.

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۹۴ درصد از مردم طراحیِ وب را مهم­ترین دلیل بی‌­اعتمادی یا رد آنها به یک برند می­‌دانند. در بازار دیجیتال امروزی، کسب‌وکارهای بدون وب‌سایت اعتبار کمتری دارند.

طراحی سایت در رشت به کمک تیم بوجر

تیم بوجر یک تیم خلاق و متشکل از متخصصین حوزه دیجیتال و توسعه فنی است. در bujor.ir تلاش داریم با ارائه یک برنامه هدفمند، مقرون به‌صرفه و قابل اجرا به شما کمک کنیم تا در حوزه دیجیتال رشد کنید.

در صورتی که به‌دنبال گفتگو و مشاوره برای توسعه سایت و بخش دیجیتال خود هستید (اگر با جستجوی طراحی سایت در رشت) درگیر پیدا کردن یک تیم بومی در گیلان هستید، احتمالا تیم بوجر پاسخی برای پرسش‌های شما خواهد داشت. در این گفتگو راه حل هایی هوشمندانه به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

Share