گوشی پزشکی پیشرفته رزگلد را ارزان تر از همیشه بخرید

همانطور که می دانید گوشی پزشکی رزگلد دارای طراحی های زیبا و منحصر به فردی به تولید می رسد که نوع ساختار آن باید به نحوی باشد تا در زمان گذاشتن در جیب لباس پزشک باعث آسیب و پاره شدن البسه نشود.

گوشی پزشکی در کلینیکها، مطبها، بیمارستانها و همچنین مراکز درمانی و بهداشتی مصارف زیادی دارد و میزان تقاضای این ابزار در این مراکز به شدت بالا است.

معمولا برای بیمارستانها از گوشی پزشکی با رنگ طوسی استفاده ی زیادی می شود و این رنگ در بیمارستانها و درمانگاه ها به همراه روپوش پزشکی زنانه رنگی کاربرد فراوانی دارد.

گوشی پزشکی علاوه بر تشخیص صدا برای بیماران می تواند برای تشخیص فشار خون هم مورد استفاده قرار بگیرد.

این گوشیها می بایست قسمتی که در گوش قرار می گیرد بسیار قطعه ای نرم و سبکی باشد تا پزشک در زمان استفاده سبب آسیب و صدمه به لاله ی گوش نشود.

معمولا اندازه ی قطعه با توجه به سن و اندازه گوش پزشک متغیر است و در زمان خرید می بایست این موضوع را مدنظر قرار داد و با انتخاب درست آن را خریداری کرد، مجموعه آراد برندینگ این محصولات را به فروش می رساند.

در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری در تولیدات قطعات پزشکی اقدام به ساخت گوشی پزشکی با کیفیت پرداخته اند و حتی توانسته اند با صادرات خود به کشورهای حوزه ی خلیج فارس و همسایه سود خوبی را به دست آورند و ارز آوری را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاورند.

گوشیهای پزشکی با ظاهری شیپور مانند توانسته اند یکی از ملزومات مهم برای هر پزشکی به شمار رود و از پرکاربردترین وسایل پزشکی در نظر گرفته شود.

گوشی پزشکی با قلب قرمز و یا روپوش پزشکی فانتزی می تواند برای پزشکان خانم بهترین هدیه باشد و با کادو دادن به آنها شوق و خوشحالی را برای این افراد به وجود آورد.

گوشی پزشکی رزگلد

همانطور که می دانید، استفاده از گوشی پزشکی تبحر و دقت زیادی می خواهد و می بایست آموزشهای لازم را انجام داد.

گوشی پزشکی رزگلد و روپوش پزشکی مدل دار طرفداران بی شماری مخصوصا در بین پزشکان خانم دارد و میزان فروش بالای آن سبب شده تا قیمت بیشتری در بازار داشته باشد.

امروزه گوشهای پزشکی از جنس آلومینیوم هستند و دارای وزن بسیار سبک بوده و می تواند در حمل و جابه جایی در پزشکان به راحتی انجام شود، زیرا در زمان های قدیم از نوع استیل بوده و پزشک در زمان حمل و استفاده وزن زیادی را متحمل می شد.

گوشی پزشکی می بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشد و لوله های هوادهی آن به خوبی عمل کند.

همچنین دیافراگم فاقد نشتی باشد تا ارتعاشات بدن به خوبی منتقل شود و معمولا نوع دو لوله ای آن در شنیدن صدای بهتر تاثیر بالایی دارد.

گوشی پزشکی پیشرفته رزگلد

همانطور که می دانید گوشی پزشکی رزگلد دارای طراحی های زیبا و منحصر به فردی به تولید می رسد که نوع ساختار آن باید به نحوی باشد تا در زمان گذاشتن در جیب لباس پزشک باعث آسیب و پاره شدن البسه نشود.

باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی پزشکی در زمان استفاده طولانی مدت می بایست با الکل ضدعفونی و تمیز شوند تا از ورود بیماریهای ویروسی پیش گیری شود.

گوشی پزشکی و روپوش پزشکی شیک لاکچری در رنگهای مختلف در بازار عرضه می شوند و رنگ سرمه ای مخاطبین خاص خودش را دارد.

امروزه بسیاری از پزشکان این رنگ را بیشتر می پسندند و به دلیل رنگ تیره آن و دیر کثیف شدن مورد پسند بسیاری از آنها قرار گرفته است.

گوشی پزشکی دیجیتال پیشرفته

باید این نکته را به شما بگوییم که گوشی پزشکی و رو پوش پزشکی از انواع مختلفی برخوردار است که در ادامه نام خواهیم برد:

مدل دیجیتال: با پیشرفت علم و به روز شدن گوشی پزشکی اطلاعات و امکانات پزشکی مدل جدیدی از گوشیهای پزشکی پیشرفته تولید شدند که به نسبت مدل آکوستیک دقیق تر و قابلیت شنیداری بهتری داشته باشد به طوری که هنگام معاینه فرد می توان از روی لباس نیز صدای مورد نظر را شنید امروزه این مدل از گوشیها طرفدار بسیار زیادی دارد و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

گوشی پزشکی پیشرفته رزگلد

مدل آکوستیک: این مدل از گوشی پزشکی پیشرفته معمولا در دو مدل دو سر و یک سر نیز در بازار موجود هستند که کارایی متفاوتی نیز دارند از این مدل به دلیل اینکه طیف بسیار گسترده ای از فرکانس و صدا را دارا می باشد برای گوش دادن به صدای قلب، ریه و معده استفاده می کنند.

مدل نوزاد: همانطور که می دانیم نوزادان وکودکان صدای قلب و ضربانشان بسیار ضعیف تر و آرام تر است این مدل از گوشیها طوری طراحی شده اند که می توانند ازتعاشات ضعیف تر و ضعیف تر را به راحتی بشنوند.

مدل دامپزشکی: همانطور که گوشی هایی در بازار هستند که متناسب با ساختار و بدن انسانها طراحی شده اند این مدل از گوشیها برای حیوات و معاینه حیوانات طراحی شده است و در بازار به فروش می رسد.

Share