قیمت پودر فلفل قرمز شیرین گلستان

ما با در نظر داشتن دستگاه های مدرن و پیشرفته ای پودر فلفل قرمز شیرین را تهیه می نماییم و به منظور تولید آن تمام تجهیزات را به کار گرفته ایم.

یکی از ادویه های پر طرفدار در آشپزی فلفل قرمز است و برای تهیه و خریدفلفل قرمز تند باید معیار های شناخت این ماده غذایی را بدانید و یا اینکه آن را از فروشندگان و عرضه کنندگان معتبر ادویه و مواد خوراکی تهیه نمایید زیرا ممکن است میزان تندی آن با چیزی که مورد نظر شماست تفاوت داشته باشد.

یک معیار جهانی به نام اسکوویل برای اندازه گیری تندی فلفل وجود دارد که در سال ۱۹۱۲ توسط یک داروساز ابداع شده و هم اکنون برای اندازه گیری میزان تندی و گرمای فلفل از آن استفاده می شود.

این نوع فرآوری باعث شده فلفل قرمز خشک مانند فلفل قرمز عنابی در سرتاسر جهان عرضه شده و همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

همانند بسیاری از فرآورده های غذایی، قیمت فلفل قرمز هم با توجه به عوامل متعددی مانند کیفیت، عرضه و تقاضا و فصل تولید مشخص می شود و نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصول غذایی پر فایده در نظر گرفت.

در ابتدا فلفل های سالم و رسیده که هیچ گونه نشانه ای از پوسیدگی و خرابی ندارند را انتخاب نمایید در مرحله بعد این فلفل ها را بشویید، ساقه های همراه آن را جدا کرده و منتظر بمانید تا خشک شوند.

فلفل سبز و فلفل قرمز خشک شده را با استفاده از یک چاقوی تیز از قسمت درازا به دو نیم کرده و دانه های آن را کاملا جدا نمایید البته توصیه می شود از وسایل حفاظتی مانند عینک و دستکش در این مرحله استفاده کنید تا چشم ها و دست هایتان آسیب نبینند.

حال این فلفل ها را بر روی یک سینی یا پارچه تمیز قرار داده و در محیطی کاملا عاری از آلودگی و در معرض نور مستقیم خورشید پهن کنید و به صورت روزانه آن ها را زیر و رو نمایید.

فلفل قرمز گلستان

گیاهی که بخاطره طعم تندشان معروف است و به عنوان یک ادویه اصلی غذا به طور روزانه استفاده می شود فلفل قرمز ۴۰ گرمی گلستان است.

یکی از علت های اصلی استفاده از این محصول وجود ویتامین های A و C می باشد که باعث تقویت بافت های تنفسی، دستگاه های روده و سیتم اداری می شود که ویتامین C این محصول به بهبود عملکرد قلب و عروقی و همچنین کسانی که عملیات پیوندی انجام دادند موثر می باشد و یکی دیگر از خواص های اصلی این ادویه منجر به تحریک میکروب در بدن می شود که به صورت آب ریزش بینی خارج می شود و همچنین کسانی که از حساسیت های پوستی همچون خارش رنج می برند این چاشنی می تواند نقش بسزایی در بهبود آن داشته باشد.

فلفل قرمز شیرین

ادویه ای که به عنوان یک داروی طبیعی در غذاها رواج پیدا کرده است فلفل سیاه تازه می باشد که ترکیب اصلی این محصول گیاه فلفل قرمز گلستان است که در تندی آن نقش بسزایی دارد.

طبق تحقیقات انجام شده این محصول از خواص و مزیت های بیشماری برخوردار است از جمله پیشگیری از سرطان، درمان گلو درد و مفاصل، بهبود عملکرد مغز، تقویت سیستم ایمنی بدن و غیره می توان اشاره کرد.

کسانی که از بیماری های پوستی همچون لک، خارش، زخم و غیره رنج می برند می توانند با ترکیب فلفل قرمز، آووکادو و پودر کاکائو ماسکی تولید کنند و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهند و همچنین ویتامین های موجود در فلفل می توانند باعث افزایش سلامت مو شوند فقط کافی است این محصول را با عسل مخلوط کنید و بر روی پوست سر خود به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و سپس آبکشی نمایید که به درخشش، استحکام و حجم مو شما کمک فراوانی می کند.

طرز تهیه پودر فلفل قرمز شیرین

یکی از عمده مزایای پودر فلفل قرمز شیرین این است که حاوی کپسایسن بوده و در واقع سیستم گوارشی را از بهبودی برخوردار می نماید.

شایان ذکر است که پودر فلفل قرمز شیرین و فلفل شمشیری می تواند زخم معده، ترشح بی دلیل اسید را تنظیم نموده و حتی تمام امراض مربوط به اسهال و استفراغ را درمان نماید.

تمامی موادهای غذایی که دچار برگشت می شوند، با استفاده مداوم پودر فلفل قرمز شیرین قابل درمان بوده و از این نظر آرامش خاطر را برای همگان به همراه می آورند.

ما با در نظر داشتن دستگاه های مدرن و پیشرفته ای پودر فلفل قرمز شیرین را تهیه می نماییم و به منظور تولید آن تمام تجهیزات را به کار گرفته ایم.

ما تمام فلفل قرمزهای مرغوب را از باغات داخل کشور برداشت نموده ایم و پس از جداسازی آنها را وارد دستگاه های مخصوصی نموده ایم تا عملیات شستشوی را صورت دهیم.

ما برای تهیه این پودر کاری، برگ و قسمتهای زائد را جدا می نماییم و سپس آنها را به طور کامل ضد عفونی نموده و پس از اینکه کاملاً خشک شدند، وارد چرخه تهیه به صورت پودری می نماییم.

سپس این فلفل قرمزها را درون سینیهای مخصوصی قرار داده و روانه دستگاه های خشک کن می نماییم تا به طور کامل خشک شوند.

Share