انتقاد عضو شورای شهر پیربازار از همکاران خود در گفتگو با دیارمیرزا؛

گزینه انتخابی اعضای شورا مناسب پیربازار نیست | شهر معطل تصمیم شورا است

معصومی با بیان اینکه متاسفانه پس از گذشت چند ماه هنوز شهر معطل تصمیم شورا برای انتخاب شهردار مانده است، گفت: تمام تلاش بنده به عنوان عضو شورا این است که زودتر فردی را با شرایط مناسب به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدعلی معصومی، عضو شورای شهر پیربازار در گفتگو با دیارمیرزا با ابراز تاسف در مورد طولانی شدن انتخاب شهردار پیربازار، گفت: پیربازار در دوره نخست شهر شدن با انتخابات پر از حاشیه شورا روبرو بود که بعد از کش و قوس‌های فراوان با حکم دیوان عدالت اداری آنچه که حق مردم و رای که مردم این شهر داده بودند اثبات و اعضای اصلی منتخب مردم شهر پیربازار مشخص شد.

معصومی با بیان اینکه اعضای قبلی شورای این شهر، شهردار را انتخاب کرده بودند، گفت: با روی کار آمدن اعضای اصلی و منتخب مردم به حکم دادگاه شهردار انتخاب شده استیضاح و شهر تا انتخاب شهردار بعدی به سرپرست واگذار شد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه پس از گذشت چند ماه هنوز شهر معطل تصمیم شورا برای انتخاب شهردار مانده است، گفت: تمام تلاش بنده به عنوان عضو شورا این است که زودتر فردی را با شرایط مناسب به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

معصومی با اشاره به اینکه بنده حداقل با ۷ نفر از افرادی که رزومه برای تصدی شهرداری پیربازار ارائه داده بودند صحبت کردم، گفت: می‌توانستیم از بین این افراد یک نفر را انتخاب کنیم اما اصرار برخی از همکاران شورایی و پافشاری یکی از کاندیداها سبب شد ماه‌ها وقت شهر گرفته شود و شهرداری پیربازار بلاتکلیف بماند.

عضو شورای شهر پیربازار با بیان اینکه بنده یک رای بیشتر ندارم، گفت: همه تلاشم این است که از حق و حقوق شهرم دفاع کنم و قطعا اگر این روند در شورای شهر ادامه پیدا کند حقایقی را در مصاحبه‌های بعدی برای مردم شهرم بازگو خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه گزینه انتخابی اعضای شورا مناسب شهر نیست، گفت: شهرداری پیربازار با سرپرست رها شده و از این بابت بیشترین ضرر را شهر و شهروندان در حال حاضر متحمل می‌شوند، متاسفانه دخالت‌های بیرونی مانع انتخاب شهرداری کارآمد و توانمند برای پیربازار شده است.

معصومی افزود: چرا عده‌ای بخاطر سهم خواهی شهر را معطل سلایق شخصی خود می‌کنند، اینطور نیست که اعضای شورای هرکاری که دوست دارند را انجام بدهند و گمان کنند کسی بر کارهای آن‌ها نظارت ندارد؟!  ما باید پاسخگوی نهادهای نظارتی، مردم و شهروندان شهرمان باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که سرپرست نمیتواند یک شهر را مانند شهردار اداره کند گفت: متاسفانه شهر یک سال ضررکرده است و همین حالا هم هر کسی معرفی شود تا مراحل اداری، گزینش و صدور حکم انجام شود تا پایان سال طول خواهد کشید و این سبب عقب ماندن شهر می‌شود.

Share