در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد؛

شهردار پیربازار از سمت خود برکنار شد | تایید مصوبه شورا توسط شورای حل اختلاف

رییس شورای شهر پیربازار گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که فرایند استیضاح مشکل قانونی نداشته و رای صادر شده درست است و بر اساس رای شورای حل اختلاف توسط رئیس شورای شهر پیربازار به شهردار ابلاغ و شهردار پیربازار از سمت خود برکنار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از ابهامات در مورد استیضاح شهردار پیربازار حکم برکناری و موافقت با استیضاح شهردار پیربازار صورت گرفت.

رییس شورای شهر پیربازار در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به این مطلب که در جلسه هجدهم شورای شهر پیربازار با امضای هر ۵ نفر از اعضای شورا استیضاح شهردار اعلام وصول شده بود، گفت: در فرآیند پاسخگویی، شهردار پیربازار به سوالات ۱۲ گانه نتوانست اعضای شورا را قانع کند و در تاریخ دوم اسفند ماه سال گذشته با استیضاح ایشان موافقت شد.

سید علی معصومی در ادامه با بیان این مطلب که فرمانداری اشکالاتی به رای شورای پیربازار وارد کرده بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که فرایند استیضاح مشکل قانونی نداشته و رای صادر شده درست است و بر اساس رای شورای حل اختلاف توسط رئیس شورای شهر پیربازار به شهردار ابلاغ و شهردار پیربازار از سمت خود برکنار شد.

Share