فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری خواهران قاچاقچی و کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به دستگیری دو خواهر قاچاقچی در این شهرستان گفت: ۴ کیلو و ۲۷۶ گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به دستگیری دو خواهر قاچاقچی در این شهرستان گفت: ۴ کیلو و ۲۷۶ گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل موادمخدر توسط یک قاچاقچی خانم با خودرو سواری تیبا از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: با تعقیب و مراقبت‌های انجام شده، متهم پس از ورود به شهرستان رودسر و منزل خواهرش که همدست وی بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از خودرو تیبا که در حیاط منزل پارک بود یک کیلو و ۳۴۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش و یک کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: همچنین در بازرسی از منزل مورد نظر ۹۸۶ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و متهمان ۳۵ و ۳۹ ساله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share