فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

شناسایی یک شرکت هرمی در رودسر و دستگیری ۱۸ نفر از اعضا

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد و افزود: در محل دستگیری آن‌ها تعداد قابل توجهی جزوه و تبلیغات در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه به دریافت خبری فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: با تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و مشخص شد، محل فعالیت اعضای این شرکت داخل سوئیتی واقع در یکی از مناطق این شهر است.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی خبر داد و اذعان داشت: در محل دستگیری آن‌ها تعداد قابل توجهی جزوه و تبلیغات در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: علی‌رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

Share