قیمت تابلو دکوراتیو برجسته مینیمال جدید بزرگ

همان طور که می دانید تابلوهای دکوراتیو بزرگ یکی از زیباترین و چشم نوازترین نماها و دکورهای فضاهای خانگی شناخته می شوند که با هنر تزئینی خود جلوه ویژه و خاصی را به محیط شما می بخشند این آثار ارزشمند و که ما آن را در گوشه و کنار گالریهای سنتی و مدرن امروزی مشاهده می کنیم در قالب ایده های یاست که توسط ذهن باز و فراخ هنرمندان به تصویر کشیده شده است.

همان طور که می دانید تابلوهای دکوراتیو بزرگ یکی از زیباترین و چشم نوازترین نماها و دکورهای فضاهای خانگی شناخته می شوند که با هنر تزئینی خود جلوه ویژه و خاصی را به محیط شما می بخشند این آثار ارزشمند و که ما آن را در گوشه و کنار گالریهای سنتی و مدرن امروزی مشاهده می کنیم در قالب ایده های یاست که توسط ذهن باز و فراخ هنرمندان به تصویر کشیده شده است.

وقتی که از نمای نزدیک به این تابلوها خیره می شوید حس زنده و واقعی بودن به راحتی به شما منتقل می شود این موضوع خصوصا در مورد طرحهای چهره و رخ بیشتر به چشم می آید و قابل لمس خواهد بود البته طرحهای طبیعت و یا حیوانات نیز این حس را منتقل می کنند اما در چهره این مهم بیشتر نمود پیدا می کند.

حال اگر شما موفق به تهیه و خرید تابلو دکوراتیو بزرگ جدید این تابلو نقاشی شوید خیلی خوش شانس خواهید بود چرا که این تابلوها طرح نقاشی شما را در تاریکی شگفت زده می کند به نحوی که شاهد روشنایی آن خواهید بود و تابش آن باعث خیره شدن چشمان شما به زیبایی بی انتهای آن خواهد شد.

در فضاهایی همچون آشپزخانه، سالنهای پذیرایی و اتاق خواب یکی از بهترین و جدیدترین تابلوهای دکوراتیوی که می توانید از آنها استفاده نمایید نمونه های جدید و مدرن این تابلوهاست این طرحها که انتخاب بسیاری از افراد شیک پسند و حتی سخت پسند در خصوص زیبایی است سالهاست که نقش اصلی را دیزاین اکسسوریهای خانه های این عزیزان ایفا می نماید.

قیمت تابلو دکوراتیو

یکی از مهمترین انواع تابلو دکوراتیو نقاشی تابلو است که قیمت آن هم بر اساس اثر هنری و نوع نقاشی تعیین می شود از دیگر انواع مختلف تابلو کلاسیک است که که طرفداران خاص خود را دارد و بسیار هم پر فروش است این مدل در واقع بیانگر دوره ی خاصی می باشد تابلوهای دکوراتیو هر کدام مخصوص یک مکان می باشند برای مثال در ادارات و سازمانها از تابلوهای معمولی مربوط به جغرافیا و تاریخ استفاده می شود ولی در خانه های مجلل از انواع زینتی و گرانبهای آن استفاده می شود در تابلوهای سبک جدید خبری ازآثار افسانه ای نیست بلکه الهام گرفته از درونیات و بلند پروازی یک نقاش است.

امروزه استفاده از سبک جدید برای دکوراسیون و تابلو بیشتر مورد پسند است و در اغلب خانه ها از آن استفاده می شود زیرا از جذابیت و سادگی خاصی برخوردارند درحالی که در گذشته تابلوها بسیار شولوغ و پر نقش و نگار بودند قیمت تابلو دکوراتیو برجسته نیز از مواردی می باشد که باید به آن توجه نمود.

تنوع در سبک تابلوها فوق العاده زیاد است و فرد را در هنگام خرید و انتخاب سردر گم می کند از نظر قیمت نیز هرکدام با توجه به اهمیت اثر تعیین می شود که گاها دارای قیمتهای بسیار نجومی و گرانهایی می باشد هر تابلویی دارای اصالت خاصی است و وتاثیر مثبتی بر روی خانه خواهد گذاشت البته استفاده از تابلو فقط در خانه نیست در وردی و راه پله ها نیز نصب این اشیا زینتی ممکن است و بسیار اتفاق می افتد.

تابلو دکوراتیو مینیمال مدرن

برای این که بتوانید یک تابلو دکوراتیو با سبک مینیمال و مدرن خریداری کنید ابتدا می بایست آشنایی کافی را با این سبک از نقاشی داشته باشید در سبک مینیمال سعی می شود که بر روی سادگی تاکید بیشتر شود و محصولاتی که با استفاده از این سبک هنری و فکری تولید می شوند هیچگونه پیچیدگی خاصی ندارند استفاده از این سبک دقیقا زمانی به روی کار آمد که در چیدمان خانه ها از وسایل بسیار پیچیده و شلوغی استفاده می شد و با پیدایش این سبک افراد بسیار زیادی به سمت نگرش ساده این سبک روی آوردند و برای انجام دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده کردند.

از زیباترین مدلهای تابلو دکوراتیو مینیمال می توان به مدلهای برجسته آن اشاره کرد در این تابلوها تمام شکلها و طرحهایی که بر روی تابلو نقش می بندد به برجسته بوده و از موادی همچون سرامیک گرانیتی و تکسچر ساخته می شود خمیرهای تکسچر به گونه ای هستند که می توان به کمک آن خمیر هر شکل و طرحی را درست کرد و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که دارد شکل پذیر آن راحت تر خواهد بود.

برای انتخاب یک تابلوی مینیمال باید دقت داشته باشید که رنگ آن با سرامیک دیوار که قرار است تابلو را بر روی آن نصب کنید دارای هماهنگی باشد زیرا متناسب نبود رنگ تابلو باعث می شود که خانه شما بی نظم و بهم ریخته به چشم بیاید.

Share