معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در گفتگو با دیارمیرزا؛

طرح هادی ۴۲۰۰ روستای بازنگری می شود | وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی به زودی ابلاغ خواهد شد

شاملو با بیان اینکه بازنگری طرح هادی ۴۲۰۰ روستای استان گیلان در دستور کار است، گفت: از دیگر اقداماتی که بنیاد مسکن برای استان گیلان در دست اقدام دارد ۴۵۰۰ پروژه‌ بهسازی روستایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با دیامیرزا با بیان اینکه بازنگری طرح هادی ۴۲۰۰ روستای استان گیلان در دستور کار است، گفت: از دیگر اقداماتی که بنیاد مسکن برای استان گیلان در دست اقدام دارد ۴۵۰۰ پروژه‌ بهسازی روستایی است.

شاملو در مورد طرح‌های هفته دولت بنیاد مسکن کشور نیز گفت: هزار و ۸۳ پروژه بهسازی و طرح‌های محیط روستایی با ۳ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین ۱۴ هزار و ۵۰۰ واخد مسکونی نیز در روستاها در قالب طرح مقاومت‌سازی روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار ۷۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۳۹ طرح با ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در گیلان انجام می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: ۳ هزار و ۹۰۶ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد در گیلان به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان اظهار کرد: تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

 

Share