رئیس بنیاد مسکن فومن در گفتگو با دیارمیرزا

بازنگری طرح هادی ۵۴‌ روستای فومن | اعتبارات بهسازی و مقاوم‌سازی روستاها جذب شد

عفتی با تاکید براینکه به دنبال اجرای بازنگری طرح های هادی روستاها هستیم، خاطرنشان کرد: در این اقدام، طرح هادی ۵۴ روستا مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  رئیس بنیاد مسکن شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در فومن با تبریک روز ملی روستا با تصریح براینکه بیش از هزار پرونده سند روستایی در نوبت های چند ساله باقی مانده بودند، افزود: برای رفع مشکلات مردم در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم و پس حضور در فومن تاکنون ۸ جلسه سند روستایی برگزار کرده ایم.

مهدی عفتی با تاکید براینکه به دنبال اجرای بازنگری طرح های هادی روستاها برای برطرف سازی مشکلات مالکان املاک هستیم، خاطرنشان کرد: در این اقدام، طرح هادی ۵۴ روستا مورد بازنگری قرار خواهند گرفت.

این مسئول با بیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته اعتبار بهسازی، مقام سازی و حوادث مناسبی برای روستاها اخذ شده و در حال شناسایی و اعطا هستیم، متذکرشد: برای رفع مشکلات مردم، اداره ثبت اسناد و‌ املاک فومن باید با بنیاد مسکن شهرستان همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه به نتایج خوبی در این زمینه ها رسیده ایم، اضافه کرد: اسناد بایگانی شده چندساله مردم در اداره ثبت اسناد را بازگردانی خواهیم کرد.

عفتی با یادآوری اینکه اهالی روستا و دهیاران و شوراها باید منطبق بر قوانین، به‌ بنیاد یاری رسانی کنند، خاطرنشان کرد: بر طبق زمان بندی و برنامه ریزی ها، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی با یادآوری اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های نماینده مردم و فرماندار شهرستان بازنگری تخصصی در طرح‌های هادی ۵۴ روستای فومن است، متذکرشد: هدف از خدمات رسانی به‌روستاها، رفاه‌ مردم، جلوگیری از مهاجرت معکوس و جذب سرمایه است.

رئیس بنیاد مسکن فومن با اشاره به اینکه پرونده های بیشمار گذشته سند روستایی که از سال ۸۹ باقی مانده اند برنامه ریزی روستاهای جدید را از اولویت خارج کرده بودند، گفت: سند دار کردن املاک روستایی موجود در طرح هادی از اولویت برنامه های بنیاد مسکن فومن است.

Share