زیباترین مدل شکلات خوری گل برجسته تیره در بازار

یکی از مجموعه های بزرگی که می تواند در بسیاری از حوزه های تجاری همچون ظروف مسی کمک کنننده باشد مجموعه و سایت آراد برندینگ می باشد که توانسته در این راستا فعالیتهای بسیار زیادی را به تاجران ارائه دهد.

شکلات خوری مسی از محبوبترین نوع ظروف فلزی به شمار می آید که طراحی آن بر گرفته از هنر دست استادان برجسته اصفهانی است. این ظروف زیبایی خیره کننده ای دارند که همین موضوع سبب شده که امروزه نیز جایگاه خود را در میان ظروف کاربردی در مجالس حفظ نمایند. شکلات خوری مسی گل برجسته نیز به دلیل زیبایی این فلز خوشرنگ پای ثابت وسایل پذیرایی بسیاری از افراد با سلیقه است.

یکی از مجموعه های بزرگی که می تواند در بسیاری از حوزه های تجاری همچون ظروف مسی کمک کنننده باشد مجموعه و سایت آراد برندینگ می باشد که توانسته در این راستا فعالیتهای بسیار زیادی را به تاجران ارائه دهد.

فلز مس دارای بافتی است که در اثر ضربه چکش به اشکال مختلف در می آید و این صنعت اغلب به روش سنتی و با استفاده از نیروی دست مسگرانی که سالها به این حرفه پرداخته اند و کار دستشان استادانه و ماهرانه است. همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت دو چندان این ظروف به خصوص شکلات خوری مسی گل در بین مردم و همچنین رونق صادرات ظروف مسی در بین کشورهای دیگر شده است. با اینکه این ظروف از ضخامت کافی برخوردار هستند اما ویژگی دیگر آنها قابلیت حمل آسان و جا به جایی راحت می باشد.

شکلات خوری مسی گل برجسته

شکلات خوری مسی در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید شده و برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان به بازار عرضه می گردد. از انواع شکلات خوری های مسی می توان به شکلات خوری مسی پایه دار، بدون پایه یا سه پایه دار، شکلات خوری مسی گل برجسته چینی، شکلات خوری مسی منحنی یا گنبدی و … می باشد.

که هر کدام از آنها زیبایی و ظرافت منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر است که شکل بسته بندی و جعبه های مورد استفاده برای این امر یکی از فاکتورهای مشخص کننده مرغوبیت و قیمت آن است و بسته بندی باید به صورتی باشد که محصول هنگام جا به جایی از هر گونه آسیب و شکستگی مصون بماند.

اولین ویژگی در مورد شکلات خوری مسی گل برجسته توجه به طراحی اندازه و ضخامت آن است که باید از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار باشد. ظروف مسی از جمله ظروف قدیمی ایرانی به شمار می روند و نوع گل سرخی این شکلات خوری ها بسیار نوستالژی است و یادآور خاطرات شیرین کودکی برای ما ایرانیان است. البته موارد دیگری نیز در میزان محبوبیت و حجم فروش این کالا موثر است که برخی از آنها عبارتند از دوام و طول عمر بالای ظروف مسی، قابلیت استفاده از آنها در مکان ها و مراسمات مختلف و نرخ فروش محصول.

یکی از مدرن ترین و به روز ترین مدل های ظروف مسی شکلات خوری مسی لیلیوم می باشد که در طراحی آن ازجزئیات بیشتری استفاده می شود. هر چه طرح کار و جزئیات در ظروف بیشتر باشد زیباتر هستند و طرفداران زیادی خواهند داشت.

شکلات خوری مسی تیره

از قدیم تا به امروز ظرف های مسی تیره به عنوان یک محصول زینتی در منزل برای پذیرایی از مهمانان، پخت و پز و یا دکور مورد استقبال قرار می گرفت و می دانیم که هرچه یک محصول در بین عموم ارزشمند تر باشد و درخواست خرید بیشتری داشته باشد، افراد دلال و سود جو برای ساخت نمونه تقلبی آن همواره تلاش می کنند تا سود بیشتری کسب کنند. ظروف مسی نیز به همین صورت می باشد و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن کار سختی بوده و نیاز به کسب تجربه و چند نکته دارد زیرا اگر در این امر نمونه تقلبی را به اشتباه بخرید ممکن است برای سلامتی مضر نیز باشد.

همانطور که در متن ذکر کردیم شکلات خوری در رنگ های مختلفی اعم از شکلات خوری مسی تیره، روشن، رنگی و غیره موجود می باشد. ظروف مسی برای تهیه غذا بسیار مناسب بوده و حتی در طعم و رنگ آن هم می تواند تاثیر گذار باشد و همچنین برای سلامتی هم مفید بوده، اما تمام این ویژگی ها زمانی مهیا می شود که ظروف اصل تهیه کرده باشید وگرنه مضر هم می باشد. یکی از روش های تشخیص ظروف مسی مانند لیوان مسی، قابلمه یا شکلات خوری، نوع چکش زنی می باشد که به دو صورت چکش زنی دستی و چکش زنی ماشینی تهیه می شود.

نوع دیگر ظروف، شکلات خوری مسی رنگ بوده که از جذابیت زیادی برای دکور خانه استفاده می شود. یکی از راه های پی بردن به ظروف مسی اصل استفاده از آهن ربا می باشد، عنصر مس، آهن را نمی پذیرد.

Share