قیمت خرید کناره نمدی

اگر در منزل خود تختی را برای نشستن خریداری کرده اید می توانید با خرید کناره نمدی به زیبایی اتاقتان بیافزایید.

مطمئنا شما نیز از اهمیت محصولات سنتی نظیر کناره نمدی اصفهان مطلع می باشید و می دانید که این محصول دارای استفاده و کاربرد بسیار بالایی در بین عموم می باشد از این رو بسیاری از تولیدیهای موجود در کشور در تلاشند تا محصولی تولید و ارائه دهند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

بیشتر کناره ها از جنس نمد و مخمل تهیه می شوند و جنس مواد بکار رفته در این محصول مستقیما با کیفیت آن مرتبط می باشد و در اکثر فضاها و مکانهای سنتی از این محصول برای تزئین و زیباسازی مکان استفاده می شود.

کناره نمدی دارای فروش بسیار بالایی بوده، این محصولات که در مجموعه آراد برندینگ به فروش می رسد دوام بسیار بالایی نیز دارا می باشد و بسیاری از این دست از محصولات به دلیل کیفیت بسیار بالا جزو کالاهای صادراتی نیز محسوب می شوند و بسیاری از تجار توانستند سود بسیار زیادی را از تجارت این نوع از محصولات نصیب خود نمایند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید انوع دیگری از این محصول تحت نام تشک کناره نمدی نیز تولید می شوند که یکی از بهترین محصولات برای عایق گرما و سرما مورد استفاده قرار می گیرد و از نمد که در گذشته نیز بسیار استفاده می شد که نوعی الیاف سنتی می باشد و به عقیده بسیاری از افراد باتجربه نمد می تواند از درد مفاصل جلوگیری کرده و همچنین می تواند از کمر درد و رماتیسم را نیز درمان نماید و به نوعی این محصول نسل جدیدی از کفپوشها به حساب می آید و در دستگاه های بسیار مخصوص الیاف آن به یکدیگر تنیده و کنار هم قرار می گیرند تا محصولی تحت عنوان کناره نمدی تولید شود.

قیمت کناره نمدی

همانطور که مطلع هستید جنس مواد بکار رفته در کناره نمدی از الیاف طبیعی بهداشتی بوده و دارای دوخت بسیار باکیفیت و قیمت مناسب در کنار محکم بودن آن می باشد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ وجه جنس خود را از دست نمی دهد همینطور در کشورمان انواع فروشگاههای بسیار معتبر در امر فروش انواع محصولات نمدی مشغول به فعالیت می باشند و در تولید این نوع از محصولات از پشم نیز استفاده می شود و دارای روش تهیه بسیار راحت و آسانی می باشند که به عنوان مثال این نوع محصول را می توان در عرض یک روز ساخت و مورد استفاده قرار داد.

عوامل متعددی در تعیین قیمت کناره نمدی نقش مستقیم دارد از نمدها در بسیاری از صنایع نساجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به تولید انبوه می رسد و در اصطلاح و نام فرانسوی به نام فوتر نیز نام برده می شود و انواع پارچه های نمدی در راستای محصولات پشمی قرار گرفته و برای تهیه و تولید انواع عروسکها استفاده می شود که دارای ویژگیهای بسیار خوبی می باشند که می توان به چروک نشدن و قابلیت شستشوی بسیار آسان اشاره نمود و به راحتی می توان این نوع از محصولات را استفاده نمود و می توان با دمای معمولی آن را اتو حالت داد.

خرید کناره نمدی

فرش و کناره های نمدی را می توانید در برخی از مناطق کشور که دارای عشایر نشین زیادی است مشاهده نمایید و خرید کناره نمدی یا فرش نمدی و یا حتی دیگر محصولات نمدی را از این اماکن انجام دهید.

به طور قطع در تلویزیون نحوه تولید فرش و یا کناره های نمدی را مشاهده نموده اید و ما در اینجا قصد داریم به صورت تئوری در این بخش نحوه ی درست کردن آن را آموزش دهیم با ما همراه باشید، در ابتدا پشم گوسفندان را حلاجی می کنند و روی یک پارچه تمیز پهن می کنند و به وسیله پارچه ای دیگر بر روی آن پشمها را به دیگر متصل می کنند.

در مرحله بعد نوبت به پیچیدن پشمها است و برای راحتی در حین کار از آب جوش استفاده می کنند و بلافاصله شروع به پیچیدن می کنند و به این کار ادامه می دهند و برای رنگ کردن این نمد از مواد گیاهی مانند پوست گردو، ریواس و غیرع استفاده می شده است که باعث زیبایی و تنوع در نوع نمد می شود.

اگر در منزل خود تختی را برای نشستن خریداری کرده اید می توانید با خرید کناره نمدی به زیبایی اتاقتان بیافزایید از نمد و یا کناره نمدی برای نشستن بر روی آن استفاده نمایید با این کار فضا کاملا سنتی و قدیمی خواهد شد و نمدها دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی هستند و می توان از این محصول در صورتی که در شرایط مناسب نگه داری شود تا سالیان زیادی استفاده نمود.

محصولات نمدی بیش تر در استانهای غربی کشور قابل مشاهده می باشد و دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ آن می باشد نمد فقط مختص فرش و کناره نیست بلکه از آن می توان لباس، کیف و کفش یا هر نوع وسیله ای را تهیه نمود.

Share