راهنمای خرید درب ضد آب و ضد رطوبت ارزان قیمت

درب ضد آب یکی از انواع درب داخلی ساختمان می باشد. این درب ها دارای رویه های مقاوم ضد آب و ضد رطوبت بوده که موجب افزایش مقاومت درب در برابر پوسیدگی می شود. درب های ای بی اس از بهترین و ارزان ترین مدل درب ضد آب می باشد.

درب ضد آب یکی از انواع درب داخلی ساختمان می باشد. این درب ها دارای رویه های مقاوم ضد آب و ضد رطوبت بوده که موجب افزایش مقاومت درب در برابر پوسیدگی می شود. درب های ای بی اس از بهترین و ارزان ترین مدل درب ضد آب می باشد. این درب را می توانید هم به عنوان درب سرویس و هم درب اتاقی مورد استفاده قرار دهید. اما عمده کاربرد درب های ABS  نصب به عنوان درب سرویس و ضد آب می باشد. در مناطق شمالی کشور به دلیل وجود رطوبت در هوا می توانید از درب های ضد آب به عنوان درب اتاقی نیز استفاده نمایید.

راهنمای خرید درب ضد آب و ضد رطوبت ارزان قیمت

خرید درب ضد آب ارزان قیمت

درب های ضد آب در مدل های مختلف و طرح های گوناگون در بازار موجود می باشند. درب ضد آب ای بی اس از محصولات ارزان در این زمینه می باشند که می توانید آن ها در تمام مراکز فروش خریداری نمایید. شاید فکر کنید به دلیل ارزان بودن، درب های ای بی اس دارای کیفیت پایینی هستند. اما برخلاف این تصور درب های ای بی اس از محبوب ترین و مقاوم ترین محصولات در این زمینه می باشند و تنها به دلیل ظاهر ساده و نداشتن یراق آلات لوکس در دسته درب های داخلی ارزان قیمت قرار گرفتند.
برای خرید درب ضد آب ارزان قیمت و مشاهده نمونه کارها به سایت سنا درب امن مراجعه نمایید. ۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

انواع درب سرویس بهداشتی و ضد آب

درب های سرویس بر حسب نوع متریال مورد استفاده برای ساخت و طرح دارای مدل های مختلفی می باشد. از انواع درب ضد آب می توان به این موارد اشاره نمود.

  1. درب ای بی اس
  2. درب پی وی سی
  3. درب پلی وود

هر یک از درب ها دارای مشخصات و قیمت منحصر به فرد می باشند. درب ای بی اس در دسته درب های ارزان قیمت بازار قرار دارد و درب پلی وود در دسته دربهای گران و لاکچری. درب های پی وی سی هم عمدتا محصولات تولید شده با رویه ام دی اف هستند که با استفاده از پی وی سی روکش شدند. دربهای پی وی سی دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول میباشند.

بهترین نوع درب ضد آب کدام است؟

بهترین نوع درب ضد آب کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین نوع درب ضد آب را به شما معرفی کنیم باید در ابتدا میزان بودجه را مشخص نمایید. اگر تمایل به خرید درب ارزان قیمت دارید، درب ای بی اس بهترین گزینه برای شما می باشد و اگر در مورد میزان بودجه محدودیت ندارید می توانید درب های پلی وود را خریداری نمایید. درب ای بی اس با استفاده از چوب روسی تولید و با استفاده از ای بی اس عایق بندی شده است.
درب های ای بی اس دارای ظاهری ساده ولی در عوض درب پلی وود(درب چوب پلاست) دارای ظاهری شیک است. اگر در زمینه بودجه خرید مشکلی ندارید می توانید درب پلی وود را خریداری نمایید تا هم زیبایی و هم کیفیت همزمان نصیبتان شود.

درب ای بی اس

درب ای بی اس در دسته درب های ارزان قیمت بازار قرار دارد. به دلیل خاصیت ضد آب و نفوذ ناپذیری در این درب ها بهرین گزینه برای درب سرویس بهداشتی و حمام به شمار می روند. متریال مورد استفاده در این درب ها علاوه بر ایجاد خاصیت ضد آب، موجب شده درب در برابر نفوذ حشرات و موریانه نیز بسیار مقاوم شود. همین امر موجب می شود درب در دراز مدت دچار پوسیدگی و خوردگی نشود. درب ای بی اس به طور کلی از سه جز زیر تشکیل شده است:

  1. کلاف داخلی درب: کلاف داخلی این درب ها از چوب روسی تشکیل شده و سرتاسر آن با استفاده از شبکه های هانیکام پوشانده شده است.
  2. روکش ام دی اف: بعد از کلاف کشی و تشکیل ساختار درب از ام دی اف ۳ میل برای افزایش مقاومت درب استفاده می شود.
  3. روکش نهایی: قرار گرفتن روکش ای بی اس بر روی درب از مهم ترین و اصلی ترین مراحل ساخت و تولید درب است. روکش ای بی اس با ضخامت ۱.۲ میلیمتر بر روی درب پرس می شود. شما می توانید درب را به صورت خام و یا رنگ شده خریداری نمایید که البته قیمت درب خام ارزان تر بوده ولی دردسر های رنگ آمیزی روکش را با خود به همراه دارد.

آیا درب پی وی سی را می توان یک درب ضد آب دانست؟

درب های پی وی سی از بدنه ام دی اف ساخته شده اند و برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر آب و رطوبت و همچنین ضربه از روکشهای پی وی سی در این محصولات استفاده می شود. از درب های پی وی سی می توان به عنوان درب درب اتاقی و درب سرویس بهداشتی و حمام استفاده نمود. اما نکته قابل توجه این است که این درب ها را نمی توان یک عایق مناسب برای آب و رطوبت دانست. البته مقاومت درب های پی وی سی در برابر رطوبت نسبت به درب های چوبی، اچ پی ال، ملامینه و سایر مدل های درب اتاقی بیشتر است. اگر تمایل دارید از درب پی وی سی به عنوان درب ضد آب سرویس بهداشتی استفاده نمایید باید با استفاده از رزین لبه های درب به خوبی عایق شود تا امکان نفوذ آب در درب کاهش یابد.
دربهای پی وی سی دارای طرح های بسیار متنوعی است که با قیمت بسیار مناسب در مراکز فروش درب ساختمانی در تهران عرضه می شود.

درب اتاقی پی وی سی

درب اتاقی پی وی سی

درب پی وی سی دارای کاربردهای مختلفی است. برخی از این درب ها را به عنوان درب سرویس، برخی دیگر را به عنوان درب اتاقی نصب و مورد استفاده قرار میدهند. همچنین در مدل های مختلف درب ورودی ضد سرقت می توان از درب با روکش پی وی سی استفاده نمود. از درب پی وی سی با ضخامت ۸ میل برای درب واحد های آپارتمانی استفاده می شود.
پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک با چگالی بالا میباشد. روکش pvc  یکی از متریال پرمصرف در صنعت تولید درب و پنجره بوده و در برابر آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. سطح صاف در این درب ها، شستو شو و تمیز نمودن آن ها را بسیار آسان کرده و این یکی از مزایای خرید درب پی وی سی ضد آب می باشد. به طور کلی درب پی وی سی سرویس بهداشتی به نگهداری کمتری نسبت به سایر دربها نیاز دارد.

مقایسه درب پی وی سی با درب ای بی اس

هر دو درب از لحاظ کارایی و نوع کاربرد در دسته محصولات مشابه، دارای کیفیت بسیار عالی هستند. از مهم ترین تفاوت های این دو محصول میتوان به این موارد اشاره نمود:

  • استراکچر هر دو درب یکسان بوده ولی در درب abs از رویه ۱.۲ میلیمتری و در درب pvc  از روکش ۰.۰۴ میلیمتری پی وی سی استفاده شده است.
  • هر دو رویه ضد آب بوده ولی در برابر تابش نور خورشید ضعیف عمل می کنند.
  • در مراحل تولید درب abs  از رزین برای پوشش لبه های درب استفاده می شود ولی به صورت پیش فرض برای درب پی وی سی از رزین استفاده نمیشود مگر اینکه بخواهید از آن به عنوان درب سرویس بهداشتی استفاده نمایید.

برای خرید و استعلام قیمت انواع درب ضد آب ارزان قیمت با سنا درب امن تماس بگیرید.۰۹۱۲۵۶۱۰۹۵۹

Share