بهترین پکیج های تور شمال، گیلان گردی، مازندران گردی و ایرانگردی: بریم تور

با مراجعه به سایت بریم تور و رفتن به منو داخلی می توانید صفحه تور شمال را پیا کنید؛ همچنین در منور تورهای یک روزه می توانید بهترین تورهای یک روزه شمال هم که از جمله در مسیر های ماسوله و نمک آبرود برگزار میشود پیدا نمایید.

برای علاقه مندان به سفر و گردش ها ی داخلی قصد داریم بهترین سایت برای انتخاب یک سفر و تور داخلی را معرفی نماییم؛ پرتال جامع گردشگری بریم تور یکی از قدیمی ترین و برگزیده ترین وبسایت های گردشگری است که شما می توانید با مراجعه به صفحه تور داخلی این سایت توریستی لیست کاملی از بهترین پکیج های تورهای داخلی را از آژانس های رسمی و معتبر برگزار کننده سفرهای داخلی در قالب تور پیدا کنید و اقدام به رزرو نمایید.

پکیج های تورهای داخلی در دسته های مختلف به تمام شهرهای ایران از جمله شهرهای توریستی مثل شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، قشم و… در سایت درج شده است و شما می توانید بهترین تورهای مسافرتی با قیمت مناسب به این شهر ها را به راحتی پیدا نمایید. همچنین با توجه به سبک تورهای طبیعت گردی شما می توانید در دسته های مجزا تورهای شمال گردی و کویر گردی جذاب را پیدا نمایید که در ادامه به شرح آنها نیز می پردازیم. اگر شما یک ایرانگرد هستید و هنوز خیلی از بخش های ایران را ندیده اید لطفا به صفحه تورهای ایرانگردی در سایت بریم تور یک سر بزنید.

تور شمال

تور شمال

یکی از اقلیم های داخلی  پرطرفدار هر گردشگری مثلا جنگل و سر سبزی است؛ شمال ایران هم به این دلیل از جمله مقصد های علاقه مندان گشت و گذار در جنگل و همچنین دیدن دریا است. ما در پرتال گردشگری بریم تور و در صفحه تور شمال  برای علاقه مندان این مسیر تورهای متنوع با تخفیف های عالی برای یک شمال گردی بینظیر برای شما در نظر گرفته ایم که سفری دلچسب را به شمال ایران تجربه نمایید. پکیج های تور شمالگردی در مسیرهای ییلاقی از جمله : فیلبند ، ماسال ، جواهردشت و… ؛ همچنین پکیج های تور شما به شهر های ساحلی از جمله : بابلسر ، رامسر ، محمود آباد ، نمک آبرود ، تنکابن و… همگی به راحتی در دسترس شما است اگر یکبار تشریف بیاورید به سایت بریم تور و از طریق ما یک تور جذاب پیدا کنید و یک خاطره شمالگردی جذاب برای خودتان و خانواده و دوستان به جای بگذارید.

شمال کشور، یکی از محبوب ترین و بهترین منطقه های توریستی ایران است که از اولین انتخاب های افراد برای مسافرت های چند روزه و حتی یکروزه است. شهر های گیلان و مازندران علاوه بر طبیعت بکر و زیبایی بی نظیر شان آثار تاریخی با قدمتی را نیز در خود جای داده اند که شمال کشور را به یکی از مناطق توریستی پرطرفدار تبدیل کرده اند. از این رو آژانس های مسافرتی می کوشند تا با ارائه خدمات رفاهی بیشتر در تورهای شمال خود، گردشگران بیشتری را به سمت خود بکشانند. در سایت بریم تور نیز امکان مقایسه قیمت تور شمال در آژانس های مسافرتی مختلف ایجاد شده است و افرادی که به شمالگردی علاقه دارند با مراحعه به این سایت خبری می توانند مناسب ترین تور را رزرو نمایند. تور فیلبند، ماسال و رامسر از محبوب ترین تورهای شمال هستند. زیبایی های طبیعت شمال در هر فصلی چشم نواز و حیرت انگیز است و همچنین سبب ایجاد حس آرامش و فرح بخشی در افراد می شود.

با مراجعه به سایت بریم تور و رفتن به منو داخلی می توانید صفحه تور شمال را پیا کنید؛ همچنین در منور تورهای یک روزه می توانید بهترین تورهای یک روزه شمال هم که از جمله در مسیر های ماسوله و نمک آبرود برگزار میشود پیدا نمایید.

تور کویر

از دیگر اقلیم های پر طرفدار هر گردشگری برای تور داخلی بیابان ها و کویر ها می باشد؛ برای علاقه مندان به کویر گردی ما در سایت بریم تور بهترین ها را برای شما انتخاب کردیم که در صفحه تورهای کویر در دسترس شما می باشد. با توجه به اینکه تقریبا ۲۵ درصد از مساحت ایران را کویرهای لوت و دشت کویر تشکیل داده است در این بخش های کویر و شهرها های حاشیه کویر امکانات رفاهی برای گردشگران در نظر گرفته شده اند که در سفرهای خود به کویر بتوانند لذت چند برابری و آرامش خاطر در تور کویر گردی خود تجربه نمایند.

تور کویر

از جمله مهترین ساید های برای تورهای کویر های داخلی کشور می توان به سایدهای: تور کویر مصر ، تور کویر کاراکال، تور کویر ابوزید آباد، تور کویر ورزنه ، تور کویر مرنجاب و… اشاره کرد که شما در صفحه تور کویر پرتال بریم تور می توانید تورهای متنوع به ساید های کویری مورد بحث پیدا نمایید. مثلا شما می توانید با مراجعه به صفحه تور کویر ابوزید آباد یکی از مجریان مستقیم این تور را پیدا نمایید و به همین ترتیب برای سایر تورهای کویر از جمله کاراکال، مصر، مرنجاب و… برگزار کنندگان رسمی تور و مجریان مستقیم و دست اول اجرای تورهای کویر گردی را بشناسید و شرح برنامه ها را مطالعه کرده و در صورت علاقه به پکیج تور کویر مورد نظر با لیدر تور و آژانس برگزار کننده جهت رزرو تور کویر مورد نظر ارتباط برقرار نمایید.

تور ایرانگردی

بسیاری از شما توریست های محترم مثل بنده طرفدار این هستید که در یک سفر با یک تیر چند نشان بزنید، برای ما ها بهترین انتخاب یک تور داخلی می تواند تورهای ایرانگردی باشد. در تورهای ایرانگردی شما به جای یک مقصد و یک جاذبه از چندین شهر و مقصد توریستی در داخل کشور بازدید می کنید و تورهای ایرانگردی می تواند یکی از بهترین انتخاب های تور داخلی برای شما باشد. به همین منظور می توانید با مراجعه به صفحه تور ایرانگردی بهترین پکیج های این سبک از تور و سفر را پیدا کنید؛ از جمله تورهای ایرانگردی به کرمان ، سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمز، لرستان و تبریز و… که همگی در پرتال بریم تور گردآوری شده است.

توصیه اکید ما به شما هموطنان علاقه مند به گردش و سفر در بریم تور:
اول ایرانگردی بعد جهانگردی است
تور ایرانگردی

زیرا هم تورهای ایرانگردی بسیار جذاب تر است و هم بسیار از لحاظ قیمتی برای شما مناسب تر است ضمن اینکه کشور ایران انقدر جای دیدنی دارد که شبیه آن را در هیچ جای دنیا نمی توانید پیدا کنید، مثلا می دانستید گرم ترین نقطه کره زمین در کویر لوت است ؟ بلی در کلوت های شهداد در بخش غربی کویر لوت این مکان قرار گرفته که اتفاقا ما در بریم تور تورهای کلوت های شهداد را در بخش تور ایرانگردی و کویر گردی به شما معرفی کرده ایم. پس لطفا اول ایران زیبایمان را ببنید حالا اگر فرصت شد به کشورهای دیگر هم سر میزنیم و تجربه سفرهای خارجی هم کسب می نمایم؛ لازم به ذکر هست که صفحه تورهای خارجی نیز در بریم تور در نظر گرفته شده است.

پس لطفا از طریق سایت و یا پیچ اینستاگرام بریم تور را دنبال کنید:

آدرس وب سایت بریم تور :  www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام گردشگری  بریم تور : https://www.instagram.com/berimtour1

ما بهترین تورهای داخلی را به شما معرفی خواهیم کرد | تورهای ایرانگردی | تورهای شمال گردی | تور های کویر گردی | تور کیش | تور مشهد

Share