جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد؛

دستگیری سارقان شالیزارهای برنج در سنگر

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان شلتوک برنج شالیزارها در بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و بر لزوم هوشیاری کشاورزان برای پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ “حسین حسن پور” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: تمام تلاش پلیس برای تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه است.
وی در ادامه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت شلتوک از شالیزارهای برنج طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد به جا مانده از صحنه‌های سرقت ۲ سارق در خصوص سرقت جو برنج شناسایی شدند بیان داشت: با هماهنگی قضائی، ۲ متهم حرفه‌ای این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان ۴۲ و ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس تاکنون به سرقت ۶۰ کیلو جو برنج از مزارع بخش سنگر شهرستان رشت اعتراف کرده‌اند گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسن پور در پایان بر لزوم هوشیاری کشاورزان به منظور پیشگیری از سرقت دسترنج خود تاکید کرد و از آنها خواست ضمن خودپایی محصولات کشاورزی پس از برداشت شالی از دپو محصولات در مزارع خودداری کرده و بلافاصله در کوتاهترین زمان نسبت به انتقال محصولات خود به یک محل امن اقدام کنند.

Share